אטלס גלובל מגדילה את תדירות הטיסות בקו ת"א-איסטנבול

הודיעה כי מתחילת דצמבר 2017 תגדיל את פעילותה, מ-4 טיסות שבועיות לטיסה יומית ■ בשלב זה מפעילה אטלס טיסות ישירות לאיסטנבול וליעדי המשך, אולם ייתכן כי בעתיד תפעיל טיסות ישירות ליעדים נוספים בטורקיה 

מיכל רז-חיימוביץ' 19.11.2017

חברת התעופה הטורקית אטלס גלובל הודיעה היום (א') כי מתחילת חודש דצמבר 2017 היא תגדיל את פעילותה, מ-4 טיסות שבועיות לטיסה יומית בקו תל-אביב-איסטנבול (אטאטורק).

בדומה לחברות התעופה הטורקיות האחרות הפועלות בישראל -  טורקיש איירליינס, שהיא החברה הזרה החזקה בישראל, ופגסוס - גם אטלס מכוונת בעיקר לצרכני טיסות ההמשך, כלומר עצירת ביניים באיסטנבול והמשך ליעד אחר. אטלס מציעה טיסות המשך ליעדים באירופה, כשטיסותיה מתל-אביב יוצאות בשעה 6:00 בבוקר, וטיסות החזור ממריאות לישראל בשעה 23:15.

בשלב זה מפעילה אטלס טיסות לאיסטנבול בלבד, אולם ייתכן כי בעתיד תפעיל טיסות ליעדים נוספים בטורקיה, מהלך שיקרה ככל הנראה על-מנת שהנוסעים הישראלים ישובו לבסס את טורקיה כיעד תיירותי עבורם, ולא רק כתחנת מעבר בדרך למדינה אחרת.

מדובר בחברה הפועלת בשירות מלא, כך שמחיר הטיסה כולל כבודה (עד 30 ק"ג), כיבוד וכדומה.

אטלס גלובל היא חברת תעופה צעירה יחסית, עם נתחי שוק קטנים ביחס למתחרות בטורקיה. החברה מפעילה טיסות ל-58 יעדים ב-23 מדינות. צי המטוסים שלה מונה בשלב זה 27 מטוסים, והוא צפוי לגדול ל-30 מטוסים השנה.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חברות תעופהטורקיהטיסותאיסטנבול
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.