זוהר בדשא: מי הם שחקני החיזוק הישראלים של אתלטיקו מדריד?

וגם: מי הגיע אל כנס החדשנות השנתי של אריקסון?

שחקני הקבוצה הרננדז וגריזמן  / צילום:  Atletico Madrid Football Club שחקני הקבוצה הרננדז וגריזמן / צילום: Atletico Madrid Football Club
שירי דובר 16.11.2017

זוהר בדשא

מי הם שחקני החיזוק הישראלים של אתלטיקו מדריד?

אתמול (ד') נודע כי איש העסקים עידן עופר, בעל השליטה בחברה לישראל וקנון, חתם על עסקה לרכישת נתח של 10%-15% ממועדון הכדורגל הספרדי אתלטיקו מדריד. מי שעוד תמשיך ותככב על הדשא בליגת האלופות יחד עם שחקני הקבוצה היא חברת Plus500 הישראלית.

אסף אלימלך, מנכ"ל החברה שוהה בדיוק בימים אלה במדריד, לצורך הארכת החסות הרשמית של החברה על אתלטיקו מדריד בשלוש שנים נוספות, לעונות המשחקים 2018/2019, 2019/2020 ו-2020/2021.

חברת Plus500 המפעילה פלטפורמת מסחר מקוון בחוזי הפרש, נסחרת בבורסת ה-AIM בלונדון לפי שווי של כ-מיליארד וחצי דולר. בשנה האחרונה עלתה מניית החברה ב-74%.

גורמים בענף מעריכים את החסות שמעניקה Plus500 בכ-10-15 מיליון דולר בשנה. במסגרת ההסכם, Plus500 תמשיך ליהנות מזכויות מיתוג שונות, בהן הופעת הלוגו שלה על חולצות השחקנים, מיתוג באצטדיון החדש "וונדה מטרופוליטנו", ועוד.

שחקני הקבוצה הרננדז וגריזמן  / צילום:  Atletico Madrid Football Club
 שחקני הקבוצה הרננדז וגריזמן / צילום: Atletico Madrid Football Club

קידום בפרומתאוס

בן אוריון מונה למנהל מחלקת מיזוגים ורכישות

שינויים בפרומתאוס ייעוץ כלכלי. בן אוריון מונה למנהל מחלקת מיזוגים ורכישות בחברה. אוריון (32) הצטרף לפרומתאוס לפני 3 שנים, ובתפקידו האחרון כיהן כמנהל בפירמה. טרם הצטרפותו לפרומתאוס, עבד כרואה חשבון בצוות של חברות טכנולוגיה ומדעי החיים בפירמת רו"ח ארנסט אנד יאנג.

במקביל לתפקידו בפרומתאוס, משמש אוריון כיועץ חיצוני במרכז טאוב לחקר המדיניות הכלכלית במדינת ישראל בנושאי חשבונאות פיננסית וניתוח דוחות כספיים.

פרומתאוס ייעוץ כלכלי הוקמה באוקטובר 2013, והיא מנוהלת על-ידי יובל זילברשטיין, שותף מייסד המשמש כמנכ"ל החברה, אייל שבח, שותף מייסד ומנהל מחלקת טכנולוגיה והייטק ואלי מלכה, שותף ומנהל מחלקת חשבונאות כלכלית ומכשירים פיננסים. 

בן אוריון / צילום: נועם בן אהרון
 בן אוריון / צילום: נועם בן אהרון

חידושים והמצאות

דוח ביצועים: מה אי-אפשר לעשות באינטרנט?

אם גם אתם מאלה שרוצים לדעת קצת יותר על תחום הענן, על דור 5 (G5) ועל האינטרנט של הדברים, הייתם צריכים להגיע אתמול ללאגו בראשון-לציון, שם ערכה חברת אריקסון את כנס החדשנות השנתי שלה.

באורחים שהגיעו ארצה לרגל הכנס: כרמן אגונדז, ראש תחום ענן באזור אירופה ואמריקה הלטינית באריקסון; פדריקו ריגוני, מנהל הפעילות העסקית של דרום מזרח אירופה באריקסון; וריקארדו מאסקולו, מנהל אסטרטגיה ופיתוח עסקי בדרום מזרח אירופה; אותם אירח אלון ברמן, מנכ"ל אריקסון ישראל.

אפרופו חדשנות, בכנס דיבר גם שלי תשובה, ראש תחום טכנולוגיה, מדיה וטלקום בפירמת הייעוץ דלויט ישראל. תשובה סקר על הבמה את התחום המאתגר (מתברר) של הערים החכמות, וסיכם כי "בבחינת השירותים הדיגיטליים ברשויות ובערים בישראל, 96% מהן מפעילות אתר, אך רק מחציתן מאפשרות רישום לגן הילדים באמצעות האינטרנט, רק 31% מקדישות חלק מיוחד לעסקים באתר האינטרנט ועוד פחות מזה - 28% בלבד מאפשרות תשלום אונליין של דוחות חניה". הגיקים שבקהל קיבלו טעימה מכמה טכנולוגיות עתידיות, כמו למשל רובוטים שמתקשרים בינם לבין עצמם באמצעות הענן, ורובוט על סקייטבורד מסוג הוברבורד ששומר על יציבות רק כשהוא מקבל פקודות מהירות בדור החמישי, אבל מתרסק כאשר מקבל אם מדובר בפקודות בדור הרביעי.

פרדריקו ריגוני ריקרדו מאסקולו ואלון ברמן / צילום: ניב קנטור
 פרדריקו ריגוני ריקרדו מאסקולו ואלון ברמן / צילום: ניב קנטור

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אריקסוןאתלטיקו מדרידעידן עופרשלי תשובהPlus500
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.