גידול של 18% בתנועת הנוסעים בנתב"ג באוקטובר 2017

זאת ביחס לאוקטובר אשתקד ■ את טבלת חברות התעופה הובילה אל-על עם גידול של 16%

נתב"ג  / צלם: איל יצהר נתב"ג / צלם: איל יצהר

תנועת הנוסעים בנתב"ג בחודש אוקטובר 2017 עמדה על יותר מ-2 מיליון - גידול של 18% ביחס לחודש המקביל אשתקד. נזכיר כי במהלך חודש אוקטובר צוין חג הסוכות, במהלכו רבים יצאו לנפוש מעבר לים. מתחילת השנה עמדה תנועת הנוסעים בנתב"ג על כ-17.4 מיליון נוסעים - גידול של 16% לעומת 2016 באותה תקופה.

את טבלת חברות התעופה הובילה אל-על עם גידול של 16% לעומת השנה הקודמת באותה תקופה, שהטיסה 517 אלף נוסעים. טורקיש איירליינס, החברה הזרה החזקה בישראל, הייתה השנייה בהיקף פעילותה בחודש שעבר עם כ-110 אלף נוסעים - גידול כ-20%. ישראייר היא השלישית בהיקף פעילותה עם 90.5 אלף נוסעים, אחריה אירופלוט וארקיע.

אירופלוט וטורקיש מטיסות בעיקר ליעדי המשך ברחבי העולם עם עצירת ביניים בנמלי הבית שלהן. לפיכך היעד הראשון אליו טסו ישראלים בחודש אוקטובר (כשרבים המשיכו ממנו הלאה) היה טורקיה, אחריה יוון, ארה"ב (עם גידול של 20% לעומת אוקטובר 2016), רוסיה וגרמניה. יעד נוסף שהתנועה גדלה אליו היא צרפת, אליה גדלה תנועת הנוסעים ב-27%. 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אל עלחברות תעופהטיסותנתב"גרשות שדות התעופה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.