מנכ"ל חדש לרשת מלונות דן: רונן ניסנבאום יחליף את רפי שדה

ניסנבאום, שכיהן בשנה וחצי האחרונות כסגן נשיא מלונות היוקרה של רשת הילטון ביבשת אמריקה, ייכנס לתפקידו בינואר 2018

רונן ניסנבאום, מנכ"ל חברת מלונות דן / צילום: יח``צ רונן ניסנבאום, מנכ"ל חברת מלונות דן / צילום: יח``צ

מנכ"ל חדש לרשת מלונות דן: רונן ניסנבאום מונה למנכ"ל החברה, במקום רפי שדה שיפרוש בסוף השנה. מיכאל פדרמן, יו"ר דירקטוריון מלונות דן, הודיע כי דירקטוריון החברה החליט פה-אחד למנות את רונן ניסנבאום למנכ"ל חברת מלונות דן. ניסנבאום ייכנס לתפקידו בתחילת ינואר 2018. 

ניסנבאום (54, נשוי+3) כיהן במספר תפקידים בכירים בענף המלונאות. בשנה וחצי האחרונות הוא שימש כסגן נשיא מלונות היוקרה של רשת הילטון ביבשת אמריקה, הכוללת את מלונות וולדורף אסטוריה וקונראד, והיה אחראי על 15 בתי מלון פעילים ו-3 בתי מלון בהקמה. קודם לכן הוא כיהן במשך שנה וחצי כמנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה בניו-יורק, בין השנים 2009-2011 כיהן כנשיא ומנכ"ל קבוצת פלאזה בניו-יורק של יצחק תשובה, ולפני כן מילא שורת תפקידים ברשת אינטרקונטיננטל העולמית.

כאמור, ניסנבאום יחליף בתפקיד את רפי שדה, אשר כיהן כמנכ"ל רשת מלונות דן במשך 4 שנים וביקש לפרוש ולסיים את תפקידו ב-31/12/17.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בתי מלוןמינוי בכיריםמלונות דןמיכאל פדרמן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.