במקום אייר ברלין: קו חדש יפעל מת"א לבירת גרמניה

גרמניה איירליינס תחליף את אייר ברלין הקורסת החל מחודש נובמבר ■ הקווים יפעלו במתכונת של 3 טיסות שבועיות (בימים שני, רביעי ושבת), כשהמחיר מתחיל ב-79 אירו לכיוון בשירות מלא

השקעות נדל"ן בברלין השקעות נדל"ן בברלין

בעוד יומיים תפסיק אייר ברלין את פעילותה (שבקווים מישראל הופסקו עוד קודם לכן), וכבר יש מחליפה לחברה בקו תל-אביב-ברלין: גרמניה איירליינס הודיעה כי תפתח קו תעופה ישיר וסדיר מתל-אביב לברלין (שדה התעופה טגל).

הקווים יפעלו במתכונת של שלוש טיסות שבועיות (בימים שני, רביעי ושבת). הקווים יפתחו לפעילות בחודש נובמבר. המחיר מתחיל ב-79 אירו לכיוון כשמדובר בטיסה בשירות מלא (המחיר כולל מזוודה עד 25 ק"ג, תיק יד עד 6 ק"ג ומזון). באתר החברה מצאנו למשל טיסה לתחילת חודש ינואר במחיר של 158 אירו הלוך ושוב, כשטיסות ישירות מתל-אביב לברלין מפעילות החברות איזי ג'ט ו-UP מבית אל-על, שתיהן במתכונת של טיסת לואו קוסט.

הקו החדש של גרמניה איירליינס יהיה הרביעי של החברה מישראל - קו נוסף שמשיקה החברה הוא לעיר נירנברג, קו זה יחל לפעול ב-2 בנובמבר במתכונת של שתי טיסות שבועיות. שני הקווים הללו מצטרפים לקווים הישירים שהחברה מפעילה מתל אביב לדיסלדורף ולהמבורג.

גרמניה איירליינס המיוצגת על ידי טל תעופה נכנסה לשוק הישראלי בשנת 2015. מנכ"ל טל תעופה גדעון טהלר מסר כי "פתיחת שני הקווים החדשים מתל-אביב לברלין ולנירנברג, כמו גם הרחבת תדירות הטיסות לדיסלדורף והטיסות הקיימות להמבורג, מסמלים את האמון והמחויבות הרבה שיש לחברה בשוק התעופה הישראלי".

מחיקת אייר ברלין מהמפה העולמית פתחה לגרמניה איירליינס אופציות להרחיב את פעילותה בכל העולם. החברה הודיעה כי תפתח גם טיסות ליעדים שונים מנמל התעופה ברלין טגל, ישראל היא היעד הראשון שיפתח כבר בחורף 2017.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ברליןגרמניהחברות תעופהטיסות‎אייר ברלין
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.