האם המכונית של בכיר הפניקס הוצתה על רקע הונאת ביטוח?

לאחרונה נחשף ב"גלובס" כי מכוניתו של מנהל השקעות מוסדי בכיר בהפניקס עלתה באש בחניון ביתו ■ חקירת המשטרה העלתה בימים האחרונים חשד כי חברי ארגון פשיעה מהמרכז עומדים מאחורי ההצתה ומאחורי ניסיונות נוספת לאיים או לפגוע בבכירים בחברה

 רכב עולה באש / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב רכב עולה באש / צילום:Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
חן מעניתרון שטיין 22.10.2017

האם המכונית של בכיר בחברת הפניקס הוצתה על רקע הונאת ביטוח? ב-10 באוקטובר נחשף ב"גלובס" כי מכוניתו של מנהל השקעות מוסדי בכיר בחברת הפניקס עלתה באש בחניון בית מגוריו. המכונית ניזוקה מאוד, וכך גם 3 מכוניות שחנו בצמוד אליה. המנהל פנה למשטרה כדי שתבדוק את נסיבות האירוע.

חקירת המשטרה העלתה בימים האחרונים חשד כי חברי ארגון פשיעה מאזור המרכז עומדים מאחורי ההצתה ומאחורי ניסיונות נוספת לאיים או לפגוע בבכירים בהפניקס. לפי החשד, העבריינים ניסו להוציא במרמה כספים מחברת הביטוח באמצעות ביום נזק למכוניות שאותם ביטחו, כשבהמשך הם דיווחו על תאונות שלא היו. יצוין כי בחברת הביטוח גילו את ניסיונות העוקץ ומנעו העברת כספי התביעות.

הצתת רכבו של הבכיר הייתה השנייה. קדמה לזה הצתת רכב של עורך דין חיצוני שעובד עם הפניקס בעניינים הקושרים לתביעות החשובות שנעשו בתחומי הביטוח הכללי (ביטוחי רכוש וחבויות). בתחילה לא ייחסו להצתת רכבו של העורך דין החיצוני את החשיבות הראויה, אך לאחר שהוצת גם רכבו של הבכיר הועלתה הסברה שהמקרים קשורים.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ארגוני פשיעהביטוחהונאההפניקסהצתה
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.