ענקית הכימיקלים הבינ"ל - דאו כימיקל - נכנסת לפעילות בישראל

נשיא DOW EMEAI הכריז על גיוס עובדים בישראל ■ "ישראל מבטיחה להפוך לאחד המקורות החשובים בעולם לחדשנות, ואנחנו רוצים לעבוד יחד על מנת לממש את ההבטחה"

היינץ האלר, נשיא דאו EMEAI/ צילום: דאו כימיקלים היינץ האלר, נשיא דאו EMEAI/ צילום: דאו כימיקלים
יובל אזולאי 18.10.2017

"ישראל היא אחת הכלכלות בעלות הצמיחה המהירה בעולם ורבות מהחברות הישראליות הן מובילות עולמיות שמובילות טכנולוגיות ושירותים שיסייעו לחברות וקהילות בעולם לשגשג. ישראל בולטת באופן מובהק בכל הקשור לכלכלה מגוונת ומבוססת חדשנות", אמר הערב (ד') נשיא DOW כימיקלים באירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו, היינץ האלר.

האלר אמר את הדברים לרגל השקת פעילותה של ענקית הכימיקלים הגלובלית דאו דופונט  (74.07 ,‎+0.73%‏) בישראל ופתיחת משרדים בארץ.

לדברי האלר "אנחנו מגייסים אנשים מוכשרים מהשוק המקומי ואנו רוצים להציע פרק חדש בהיסטוריה המשותפת של DOW וישראל. ישראל מבטיחה להיות לאחד המקורות החשובים בעולם לחדשנות במהלך השנים הבאות".

לארוע השקת פעילותה של הענקית בישראל, שהתקיים במוזיאון על שם יצחק רבין תל אביב הגיעו כ 200 מנהלים בכירים במשק. לדברי נשיא DOW ישראל, יוחאי גפני "פתיחת המשרדים בארץ היא לא רק אירוע חשוב ואסטרטגי לחברה- אלא למשק בכללותו".

בחברה אמרו היום כי ההחלטה לבסס פעילות בארץ התקבלה משקפת את הצמיחה הגבוהה בתל"ג של ישראל- וניסיון מצדה להתקרב לקהל לקוחותיה. זאת, באמצעות אספקת מוצרים מבוססי טכנולוגיה ופתרונות למגוון שווקים, כמו פלסטיקה ואריזות, אנרגיה ומים, בנייה ותשתיות, תחבורה ועוד.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
גיוס עובדיםדאו כימיקלים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.