רדקום בהנפקת-בזק בנאסד"ק: מתכננת לגייס 20-30 מיליון דולר

לקראת על הגיוס, רדקום פרסמה שני נתונים פיננסיים מדוחות הרבעון השלישי, שיפורסמו במלואם בתחילת נובמבר ■ מציינת כי תשתמש בתמורה מההנפקה לצרכים עסקיים כלליים שלה

שירי חביב ולדהורן 18.10.2017

חברת הטכנולוגיה רדקום  (11.15 ,‎+3.24%‏) יוצאת למהלך של הנפקת-בזק: החברה צפויה לגייס סכום המוערך ב-20-30 מיליון דולר במסגרת הנפקה משנית בנאסד"ק. רדקום נסחרת בשווי 237 מיליון דולר אחרי עלייה של 13.8% במניה מתחילת השנה.

החברה הודיעה אתמול (ג') על הגיוס הצפוי, ומנייתה ירדה במסחר המאוחר ב-3.5%. לקראת על הגיוס, רדקום פרסמה שני נתונים פיננסיים מדוחות הרבעון השלישי, שיפורסמו במלואם בתחילת נובמבר. החברה עדכנה כי ההכנסות ברבעון הסתכמו ב-9.6 מיליון דולר - צמיחה של 24% לעומת הרבעון המקביל, וגבוה מתחזיות השוק. כמו כן, רדקום הוסיפה כי המזומנים ושווי המזומנים שבקופת החברה הסתכמו בסוף הרבעון ב-33.6 מיליון דולר.

רדקום, המנוהלת על-ידי ירון רבקאי, מספקת פתרונות לניטור ובחינת תעבורה ברשתות תקשורת. החברה מציינת כי תשתמש בתמורה מההנפקה לצרכים עסקיים כלליים שלה. לפי הערכות, מטרת הגיוס היא בעיקר לחזק את המאזן בניסיון לזכות בעוד לקוחות גדולים. כבר היום יש לרדקום שני לקוחות גדולים בארה"ב: ספקית התקשורת AT&T חתמה איתה על חוזה בתחילת 2016 ולאחרונה נחתם חוזה עם לקוח גדול ששמו לא פורסם, אך לפי הערכות מדובר ב-Verizon. כעת יש לה בקנה עוד חוזים פוטנציאליים וככל הנראה רדקום מבקשת לחזק את מאזנה כדי שלקוחות גדולים לא יירתעו מעבודה מולה.

במסגרת התשקיף המעודכן לקראת ההנפקה מסרה רדקום פרטים נוספים על החוזה החדש, וציינה שהיא מעריכה שהשלב הראשוני שלו יתרום לה מעל 5 מיליון דולר להכנסות ב-2018 והוא עשוי לתרום הכנסות גדולות יותר בהמשך. בנוסף הוסיפה החברה כי היא "בשלבים סופיים של חתימה על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות עם ספק תקשורת גדול באסיה-פסיפיק", בהיקף של כ-15 מיליון דולר.

את רדקום מייצג עו"ד שי ברנוב ממשרד זיסמן אהרוני גייר ושות' (ZAG S&W), והחתמים שמלווים אותה בהנפקה הם בנקי ההשקעות וויליאם בלייר ונידהאם. החתמים יקבלו אופציה לרכישת עד 15% מהיקף ההנפקה למשך חודש לאחר ביצוע ההנפקה. אותם עורכי דין וחתמים ליוו גם את ההנפקה הקודמת של רדקום בנאסד"ק לפני פחות משנה וחצי, במאי 2016. באותה הנפקה רדקום גייסה כ-20 מיליון דולר במחיר של 11 דולר למניה, בעוד שאתמול מחיר המניה בסגירת המסחר עמד על מעל 20 דולר.

לפני הגיוס הנוכחי, בעלי המניות הגדולים ביותר ברדקום הם זהר זיסאפל, המחזיק ב-25.7% ממניות החברה ששוויין הנוכחי הוא כ-60 מיליון דולר, ובית ההשקעות ילין לפידות עם החזקה של 10% ברדקום, בשווי של כ-24 מיליון דולר. זיסאפל הוא ממייסדי החברה שמהווה חלק מקבוצת רד שבשליטתו ובשליטת אחיו, יהודה זיסאפל, והוא מכהן גם כדירקטור ברדקום.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
נאסד"קרדקוםהנפקת מניות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.