ממריא למעלה: פרופ' צבן מונה לנשיאות אוניברסיטת בר-אילן

וגם: דניאל בירנבאום, מנכ"ל חברת סודהסטרים, הודיע בשבוע שעבר לעובדי החברה על מינויו של אייל שוחט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של סודהסטרים, לתפקיד המשנה למנכ"ל

דר מירב גלילי אלי יונ מאיר שמיר ופרופ אריה צבן / צילום: חן דמארי דר מירב גלילי אלי יונ מאיר שמיר ופרופ אריה צבן / צילום: חן דמארי
שירי דובר 09.10.2017

פרופ' צבן ממריא לנשיאות אוניברסיטת בר-אילן

בשבוע שעבר הסמיכה אוניברסיטת בר-אילן את פרופ' אריה צבן (56) לתפקיד נשיא האוניברסיטה.

בין אורחי הכבוד ניתן היה לפגוש את: מאיר שמיר, בעל השליטה במבטח שמיר אחזקות; אלי יונס, לשעבר מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות, המכהן כיו"ר אגודת הידידים של האוניברסיטה; איש העסקים אריק קרסו; ד"ר דבורה שטרסבורגר; בנימין שרבט; וכמובן, אנשי ונשות סגל האוניברסיטה הנכנס, ובהם פרופ' משה לוינשטיין, המשנה לנשיא; פרופ' שולמית מיכאלי, סגנית הנשיא למחקר; ד"ר מירב גלילי, סגנית הנשיא לפיתוח משאבים; וד"ר אפרת בונדר, ראש מערך הנשיא.

ד"ר ליפא מאיר, יו"ר אוניברסיטת בר-אילן, אמר במעמד ההכתרה לצבן, שהוא טייס פנטום בחיל האוויר: "אתך אנחנו לא רק צועדים קדימה, אנחנו ממריאים קדימה".

דר מירב גלילי אלי יונ מאיר שמיר ופרופ אריה צבן / צילום: חן דמארי
 דר מירב גלילי אלי יונ מאיר שמיר ופרופ אריה צבן / צילום: חן דמארי

אייל שוחט מונה למשנה למנכ"ל סודהסטרים

דניאל בירנבאום, מנכ"ל חברת סודהסטרים, הודיע בשבוע שעבר לעובדי החברה על מינויו של אייל שוחט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי של סודהסטרים, לתפקיד המשנה למנכ"ל.

בתפקידו הקודם הוביל שוחט (44) את שוקי המפיצים בקבוצה והיה אחראי על פיתוח שווקים חדשים ועל ניהול שוקי "שאר העולם". בעבר הוא כיהן כסגן נשיא לעניינים משפטיים בפרוטרום תעשיות - ענקית ייצור ושיווק חומרי הגלם לתעשיות הטעם והריח.

חברת סודהסטרים עוסקת בייצור ושיווק מערכות ביתיות להכנת משקאות מוגזים. מניית החברה זינקה בשנה האחרונה ב-147%, והיא נסחרת לפי שווי של 1.4 מיליארד דולר.

אייל שוחט  / צילום:תמי שוחט
 אייל שוחט / צילום:תמי שוחט

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אוניברסיטת בר אילןמינוי בכיריםסודהסטריםדניאל בירנבאום
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.