מי הגיעו לאירוע של עמותת "גדולים מהחיים", וכמה תרומות נאספו?

וגם: אברהם (רמי) נוסבאום, יו"ר אשטרום, משתתף בטקס חגיגי לחנוכת קניון של החברה במרכז בלגרד, בירת סרביה

קלוד ברייטמן דליה ואפי שטנצלר  / צילום : יוסי מסה קלוד ברייטמן דליה ואפי שטנצלר / צילום : יוסי מסה
שירי דובר 02.10.2017

בלגרד על המפה 1: רמי נוסבאום חונך קניון

באורחי הכבוד של יו"ר אשטרום: אנה ברנביץ', ראש ממשלת סרביה

אברהם (רמי) נוסבאום, יו"ר אשטרום, הגיע באחרונה לבלגרד, בירת סרביה, שם נערך טקס חגיגי לחנוכת הקניון שהקימה החברה במרכז העיר.

מרכז הקניות ראייצ'יבה, שהקימה אשטרום, ממוקם על שטח בנוי של כ-60 אלף מ"ר בנוי, לצד חניון בן 22 אלף מ"ר. נכון להיום, נחתמו הסכמי שכירות לכ-93% מסך שטחי המסחר.

סמוך למרכז החדש, מקימה הקבוצה גם מתחם מלונאות שצפוי להיפתח במהלך הרבעון הראשון של שנת 2018.

בטקס גזירת הסרט נכחו בין היתר אנה ברנביץ', ראש ממשלת סרביה; סינישה מאלי, ראש עיריית בלגרד; גיל גירון, מנכ"ל אשטרום וצחי בונה, מנכ"ל אשטרום אינטרנשיונל.

נוסבאום אמר בטקס כי "מדובר במרכז מודרני שישרת את תושבי בירת סרביה והסביבה, והוא מכיל שורה ארוכה של שוכרים שהינם מותגים בינלאומיים מובילים בתחומי קמעונאות שונים ומוקדי בילוי מגוונים.

"הפרויקט הוא חלק מפעילותה הגלובלית של קבוצת אשטרום, וממחיש את יכולותיה של הקבוצה בתחומי היזמות והקבלנות".

רמי נוסבאום גיל גירון סינישה מאלי אנה ברנוביץ' וצחי בונה  / צילום: יעל גפן
 רמי נוסבאום גיל גירון סינישה מאלי אנה ברנוביץ' וצחי בונה / צילום: יעל גפן

בלגרד על המפה 2: אבי ברזילי משיק שכונה

באורחי הכבוד של מנכ"ל אפי אירופה: אלכסנדר ווצ'יץ', נשיא סרביה

זמן קצר לפני התרחשות האירוע הקודם (ראו למעלה), השיקה אפי אירופה מקבוצת אפריקה נכסים, את פרויקט "סקייליין בלגרד" המוערך בכ-200 מיליון אירו, זאת, באירוע גאלה נוצץ והנחת אבן-פינה, בהשתתפות בכירים ובכירות ונציגי ממשל. הפרויקט הוא קומפלקס מגורים הממוקם בלב בלגרד וסמוך לשגרירויות וקונסוליות בעיר. הוא כולל שטחי משרדים ומסחר בשטח של למעלה מ-80 אלף מ"ר.

באורחים שהגיעו להתמנלג ולחתוך את הסרט היו: אלכסנדר ווצ'יץ', נשיא סרביה ושרי ממשלה; סינישה מאלי, ראש עיריית בלגרד (שגם הגיעה לאירוע באייטם למעלה); אלונה פישר-קם, שגרירת ישראל בסרביה; אבי ברזילי, מנכ"ל אפי אירופה ומשנה למנכ"ל אפריקה ישראל נכסים; אדיר אל על, מנהל פעילות החברה בסרביה; איש העסקים גילי דקל, לשעבר מנכ"ל אפריקה מגורים; אריאל גולדשטיין, סמנכ"ל אפי אירופה; ורבים אחרים.

ווציץ' אמר בטקס כי הפרויקט הוא עדות "לשינוי המתחולל בימים אלה בבלגרד, בכלל וברחוב קנייז מילוש, עורק התחבורה הראשי בעיר, בפרט. פרויקט זה המתווסף לפרויקטים חדשים הקמים בעיר מהווה תרומה משמעותית להתפתחות הכלכלה הסרבית".

אריאל גולדשטיין אדיר אל על אלכסנדר ווצייץ' אבי ברזילי סינישה מאלי וגילי דקל   / צילום: אפי אירופה
 אריאל גולדשטיין אדיר אל על אלכסנדר ווצייץ' אבי ברזילי סינישה מאלי וגילי דקל / צילום: אפי אירופה

מגן לאומי

מי חיזק את הקשר הישראלי-צרפתי?

עו"ד ויליאם גולדנדל, המוכר בין היתר כמי שהיה פרקליטם בצרפת של ארקדי גיידמק ושמואל פלאטו שרון, ייצג את משפחתה של לי זיתוני ז"ל שנדרסה ע"י אזרחים צרפתים, ואף ייעץ לראש הממשלה בנימין נתניהו בנושאים הקשורים לצרפת, ביקר בארץ אחרי ראש השנה לרגל עסקיו ובמסגרת תפקידו כיו"ר אגודת הידידות של ישראל-צרפת.

בין הפגישות עם פוליטיקאים ישראלים, מצא גולדנדל זמן יחד עם שותפו הישראלי, עו"ד מרדכי ציבין, כדי להיפגש עם יזמים ובעלי חברות מתחום התעשיות הביטחוניות.

עוד נמסר כי גולדנדל וציבין מייצגים כיום נאשמים בפרשת הונאת מע"מ בה מעורבים מספר ישראלים ויהודים צרפתים, שמשפטם צפוי להתחיל בקרוב.

מרדכי ציבין וויליאם גולדנדל   / צילום פרטי
 מרדכי ציבין וויליאם גולדנדל / צילום פרטי

במוקד העניינים

מי הגיעו לאירוע של עמותת "גדולים מהחיים", ומי לא עמד בפרץ?

ביום רביעי בשבוע שעבר, ערכה עמותת "גדולים מהחיים" הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם, את אירוע ההתרמה השנתי שלה, שהתקיים בהיכל האמניות בהרצליה, ושודר בערוץ 2, רגע לפני הפיצול לשתי הזכייניות - קשת ורשת.

האירוע התקיים כהוקרה למתנדבים ולתורמים לעמותה.

רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט אשר תרמה למשדר את המוקד הטלפוני, לא נכח באירוע מאחר שעבד, ושהה כל אותה העת במוקד עצמו. וקסלר אף גייס את בנותיו לטובת העניין, והן ענו לטלפונים יחד עם צוות המוקד.

בסיומו של האירוע נאספו ונתרמו 8 מיליון שקל.

מי שכן הגיעו, התמנגלו וישבו בקהל, היו בין היתר: אלינוער לויטן, סמנכ"לית העמותה שקיבלה את פני האורחים והתורמים; עופר יאנקו, מנכ"ל נביעות; מיכל ויוסי מולדבסקי, יו"ר פלאס ונצ'רס; דליה ואפי שטנצלר, לשעבר יו"ר קק"ל; קלוד ברייטמן; גלי ומשה זילברשטיין, בעלי רשת קדס קיד'ס; ואחרים.

חלק מהנוכחים לא יכלו שלא להבחין באורח "מוכר" אחר, כשלרגע נדמה היה כי מדובר בשחקן האמריקאי ג'וני דפ. ובכן, זה לא היה הוא. מדובר היה בישראלי בשם ארז פרץ, הדומה לו. העובדה שמדובר בדמיון בלבד, לגמרי לא מנעה מפרץ שלא לעמוד בפרץ, ולחלק חתימות לכל דורש.

קלוד ברייטמן דליה ואפי שטנצלר  / צילום : יוסי מסה
 קלוד ברייטמן דליה ואפי שטנצלר / צילום : יוסי מסה

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אפי אירופהאשטרוםאבי ברזיליבלגרדאברהם נוסבאום
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.