גיתם ואדלר-חומסקי זכו מחדש בתקציב מפעל הפיס

על התקציב, בהיקף 75 מיליון שקל, התמודדו גם ראובני-פרידן ובאומן-בר-ריבנאי

בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר בית מפעל הפיס בת"א / צילום: איל יצהר
ענת ביין-לובוביץ' 19.09.2017

שני משרדי פרסום מקבלים את השנה החדשה באנחת הקלה: ל"גלובס" נודע כי משרדי הפרסום גיתם BBDO ואדלר-חומסקי נשארים משרדי הפרסום של מפעל הפיס - זאת לאחר ששניהם זכו במכרז על תקציב הפרסום.

כפי שנחשף ב"גלובס", על תקציב הפרסום של מפעל הפיס מתמודדים 4 משרדי פרסום: אדלר-חומסקי, גיתם BBDO, באומן-בר-ריבנאי וראובני-פרידן.

מערך הפרסום של מפעל הפיס בנוי בשנים האחרונות מאדלר-חומסקי, המטפל בהגרלות מנויי פיס, חיש-גד וצ'אנס; וגיתם BBDO, המטפל בתדמית מפעל הפיס.

היציאה למכרז נובעת מחוק חובת המכרזים, המחייב כל גוף ציבורי לצאת למכרז אחת לכמה שנים.

מפעל הפיס עמד על-פי מסמכי המכרז על כ-75 מיליון שקל בשנה. בחברה כיוונו רק למשרדים הגדולים ביותר וקבעו רף מינימלי של ניהול תקציבים בהיקף של 150 מיליון שקל בשנה, זאת לא על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום אלא באישור רואה חשבון. עוד נדרש כי לפחות במשך שנתיים, בין השנים 2013-2016, שימש המשרד כמשרד ראשי של לקוח שהיקף הפרסום האמיתי שלו עומד על כ-20 מיליון שקל.

המשקל לפרמטרים המקצועיים הוא 75% מכלל הניקוד, ואילו להצעה המסחרית רק 25%. אמנם יש פרמטרים "קשיחים", כמו זכיות בתחרות פרס האפי, אך רוב הפרמטרים הם יותר עניין של טעם, שקשה לבחון במשקולות ברורים.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אדלר חומסקיגיתםמפעל הפיסמשרדי פרסוםתקציב פרסום
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.