אפליקציית פנגו קרסה - נהגים לא יכלו להפעיל ולסיים חניה

אפליקציית החניה לא היתה זמינה למשך שעה וחצי, ונהגים הצטרכו להתקשר למוקד הטלפוני ■ פנגו מבטיחה לסייע לנהגים שקיבלו דוחות למרות שניסו להפעיל את האפליקציה

מיכל רז-חיימוביץ' 18.09.2017

לתשומת-לב הנהגים: אפליקציית פנגו קרסה היום (ב') עקב תקלה טכנית, ולא היה ניתן להפעיל או לסיים חניה ברחבי הערים שבהן פנגו פעילה, אלא אם מתקשרים טלפונית למוקד השירות של החברה. 

האפליקציה לא הייתה זמינה זמינה, ובאתר החברה הופיעה הודעה לפיה "שירותי החניה ניתנים רק באמצעות חיוג למוקד הטלפוני של החברה *4500". עוד צוין באתר כי "מתוך אחריות, במקרים שבהם נתקבלו דוחות בשל תקלה, פנגו תסייע ללקוחותיה".

בחלק מהמקרים דיווחו לקוחות כי האפליקציה לא מצליחה להיטען, והיא "נתקעת" על מצב טעינה. במקרים אחרים האפליקציה לא נפתחה כלל, ובאחרים היא עלתה בקלות.

חונים שקיבלו דוח חניה בזמן התקלה מוזמנים לפנות למוקד הטלפוני של פנגו או באמצעות אתר האינטרנט ולקבל אסמכתא לכך שהייתה תקלה ושהם ניסו להפעיל את שירותה חניה במועד. במקרה כזה החונה יכול לערער מול הרשות המקומית או לבקש כי פנגו תערער בשמו. נציין כי במקרים דומים שאירעו בתקלות קודמות, אסמכתא שהועברה מפנגו סייעה בביטול דוחות.

מפנגו נמסר בתגובה: "התרחשה תקלה זמנית בהפעלת חניה באפליקציית פנגו, וניתן היה להפעיל חניה באמצעות המוקד והמענה האוטומטי בחיוג ל-4500*. בגלל התקלה המוקד סבל מעומס, ולכן במהלכה תגברנו את מוקדי השירות למען לקוחות החברה. במקרים שבהם התקבלו דוחות חניה בשל קושי בהפעלת חניה, לקוחות מוזמנים ליצור קשר באמצעות אתר האינטרנט או באמצעות מוקד השירות הטלפוני - ואנו נסייע".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חניהפנגותקלותאפליקציות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.