נחתה בישראל: וולבו XC60 החדשה והמתוחכמת יותר

הדור החדש מגיע לארץ עם מערכות סמי-אוטונומיות ובראש ההיצע גרסת פלאג-אין מפוארת ב-370 אלף שקל

דובי בן גדליהו 18.09.2017

חברת מאיר יבואנית וולבו השיקה היום בישראל את הדור החדש של רכב הפנאי XC60. הרכב מעוצב במתכונת של הדגם הבכיר XC90 והוא גדול משמעותית מהדור היוצא. תא הנוסעים מציע שורה ארוכה של מערכות נוחות ובטיחות מתקדמות, כולל מסך מולטימדיה אנכי ומערך מערכות סמי אוטונומיות כולל סיוע להיגוי לצורך שמירה על הנתיב, התערבות אוטומטית בהיגוי למניעת התנגשות חזיתית, בקרת שיוט מתקדמת שמטפלת אוטומטית בהיגוי, האצה ובלימה בדרכים מסומנות במהירות של עד 130 קמ"ש ועוד.

היצע המנועים שמגיע ארצה בשלב הראשון כולל מנוע טורבו-דיזל עם 235 כ"ס, מנוע טורבו-בנזין 2 ליטר עם 254 כ"ס וגרסה שלו עם שני מגדשים, שמייצרת 320 כ"ס. בפסגת ההיצע נמצאת גרסת ה-T8 פלאג-אין עם הנעה היברידית נטענת מקבילה לזו של ה-XC90. גרסה זו מאיצה מאפס ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות ורושמת צריכת דלק משוקללת של יותר מ-30 קילומטרים לליטר. המחירים מתחילים בכ-330 אלף שקלים לגרסת ה-T5 ומגיעים עד 370 אלף שקלים לגרסת ה-T8 הבכירה, שמוצעת ברמות גימור ואבזור גבוהות מאד בזכות הטבת המס .

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
וולוומכוניות היברידיותרכב פנאי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.