ממחר לא צריך דיאטה? מוצר ישראלי חדש שמעורר עניין

הכירו את Silk’n Lipo: פיתוח ישראלי המסייע להיפטר מהשומן העודף, שעלה כפרויקט גיוס המונים באינדיגוגו וזכה להצלחה מסחררת, כשהוא מגייס סכום של כ-250 אלף דולר ■ המכשיר פועל בטכנולוגיה ייחודית, כשהמשתמשים נדרשים ללבוש אותו במשך 15 דקות ביום

איתן בייגל 18.09.2017

באמצעות הנגשת טכנולוגיה מתקדמת, לראשונה לתוך מכשיר נישא, ייתכן כי הסילק'נ ליפו (Silk’n Lipo) מייתר את הצורך בביקורים בקליניקות יקרות.

הסילק'נ ליפו, מכשיר המסייע להיפטר מהשומן העודף, הוא סטרטאפ ישראלי שעלה כפרויקט מימון המונים באתר אינדיגוגו, וזכה להצלחה מסחררת כשהוא חוצה את רף ה-40 אלף דולר, שהציב לעצמו כיעד לגיוס עם סכום של למעלה מ-247,300 דולר.

המכשיר, כך על פי מפתחיו, מסייע להפחית באופן ניכר ובדרך שלא נעשתה קודם מהשומן העודף, כל זאת תוך לבישת המכשיר ל-15 דקות ביום בלבד. עפ"י החברה ניתן לראות תוצאות כבר אחרי 8 שבועות של שימוש במכשיר וכל זאת כאמור ללא דיאטות מתסכלות או אימונים מפרכים הגוזלים מזמנכם היקר.

לא בטוח שכל מדריך כושר או דיאטנית תסכים עם הטכנולוגיה הזאת, אבל מי שמוכן לנסות הכל ייתכן ובהחלט ירכוש לעצמו את המכשיר שפועל בטכנולוגיה ייחודית בה תאי השומן מחוררים באמצעות תדר אור ובשילוב של גירוי שרירים חשמלי אשר קרוי Electrical Muscle Stimulation) EMS). זרם חשמלי חלש פועל לתוך השריר ותאי השומן נשטפים לזרם הדם כפי שהיו נשטפים אחרי אימון או דיאטה מתאימה, אך בצורה מואצת וכאמור ללא מאמץ מיוחד מצידכם.

את המוצר ניתן לרכוש כאמור דרך עמוד הקמפיין באתר אינדיגוגו והוא אמור להגיע לרוכשים עד חג המולד, כלומר בסוף דצמבר של השנה הנוכחית.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
דיאטהאינדיגוגומימון המונים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.