סמסונג: הסמארטפון המתקפל שלנו יושק בשנה הבאה

הסמארטפון המתקפל עשוי להיות הקלף בשרוול של היצרנית הדרום-קוראנית הגדולה, שיסייע לה לגבור סופית על המתחרות

כבר יותר משנה שסמסונג מעוררת באזז בנוגע למוצר חדשני שלה, שעשוי למחוק לחלוטין את הגבול שבין סמארטפון לטאבלט. בשנה שעברה דווח כי הסמארטפון המתקפל יושק רק בשנת 2019 אבל כעת מצהירה החברה, יום אחרי השקת ה-אייפון X, כי הוא יגיע כבר בשנה הבאה.

הסמארטפון המתקפל עשוי להיות הקלף בשרוול של היצרנית הדרום-קוראנית הגדולה, שיסייע לה לגבור סופית על המתחרות. סמסונג תרוויח כסף רב גם ממכירות אייפון X, שאת המסך שלו היא מייצרת ומוכרת לאפל, אבל זה לא אומר שהיא לא מנסה לתת פייט למכשיר עם מכשיר קונספט משלה.

לדבריו של נשיא חטיבת הסלולר של סמסונג, קו דונג-ג'ין, היא מתכוונת להשיק כבר בשנה הבאה את הסמארטפון שיאפשר לשנות את גודל המסך בתנועה סיבובית. 

לצד ההתלהבות ישנם גורמים בתעשיית המובייל טוענים כי הסמארטאפון המתקפל עלול לסבול משלל בעיות נוספות, שלא קיימות במכשירים כיום - מעבר לתקלות במסך המתקפל עצמו, עלולות לצוץ בעיות בצירים ובסנכרון בין החלקים השונים במסך ברמת התוכנה.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
טלפונים חכמים (סמארטפונים)סמסונג
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.