היכן בילה רמי לוי לפני שנחקר בחשד למרמה והפרת אמונים?

הבילוי של לוי בגן הלאומי אשקלון, מפגש סוער עם שר הבינוי במשרדי דן אנד ברדסטריט וחגיגות ה-80 של משפחת זוגלובק

רן דנאי, ג’ורג’ חורש ויוסי דהן / צילומים: בן חקון תקשורת רן דנאי, ג’ורג’ חורש ויוסי דהן / צילומים: בן חקון תקשורת
שירי דובר 10.09.2017

60 שנות סיכון

בססח, חברת ביטוח סיכוני האשראי, חגגה יום הולדת 60, ובחרה לחגוג זאת במיקום כדרך הטבע: מוזיאון הטבע החדש ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל-אביב.

את פניהם של המוזמנים והמוזמנות קיבלה חגית ציטיאט-לוין, המנכ"לית, שבישרה בדבריה שהשנה נראתה צמיחה בסיכון העסקי בעיקר בתחומי הקמעונאות, הרכב ושוק ההון.

האורחים נהנו לא רק מהופעה של להקת תיסלם המיתולוגית, אלא גם מסיור מקדים במוזיאון שטרם נפתח רשמית.

באורחי הכבוד היה גם לודוויג סוברן, הכלכלן הראשי של אליאנס ויולר הרמס, קבוצת ביטוח האשראי הגדולה בעולם, מבעלי בססח. סוברן, ששולט שליטה מלאה בשפות צרפתית, איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, גרמנית, ערבית ואנגלית, לקח סיכון והחל וללטש את בקיאותו גם בעברית ואמר לנוכחים בעברית רהוטה את אחד מהמונחים הבסיסיים לכל שיח עברי - "אתם מהממים". עוד נכחו - גדעון המבורגר, נשיא הראל מבעלי בססח; מיקלה פיניוטה, מנהל השיווק של יולר הרמס העולמית ואחרים. היה, כפי שטען סוברן - מהמם.

גדעון המבורגר, חגית ציטיאט לוין ומיקלה פיניוטה / צילום: דפנה גזית
 גדעון המבורגר, חגית ציטיאט לוין ומיקלה פיניוטה / צילום: דפנה גזית

80 שנה שהם לא טבעונים: היכן התקיים שיא חגיגות ה-80 של משפחת זוגלובק?

יישון בשר - גם משפחת יצרני הנקניקים זוגלובק חובבת נוסטלגיה ולא מפסיקה לציין את היווסדה. בראשית השנה בישרנו על פתיחת חגיגות ה-80 של המותג, והנה מתברר שהחגיגה הבשרנית רחוקה מסיום.

המשפחה ועובדי החברה הגיעו בסוף השבוע אל אמפי קריית מוצקין שעוצב כולו, כך נמסר, כעיר נקניקים לכל דבר - בה הועמדו לוחות מודעות עם פרסומות נוסטלגיות של המותג הוותיק.

בנוכחים: בני משפחת משכית, צאצאיו של ראובן משכית שהיה בעלה של רחל זוגלובק ז"ל, בתם של אירמגרד וריינהולד זוגלובק.

את האירוע הנחתה צביה זוגלובק, רעייתו של עמי זוגלובק מבעלי החברה, ואמו של אלי זוגלובק, המכהן היום כיו"ר ומנכ"ל.

עוד נראו חוגגים בין האורחים: קרן ואלי זוגלובק; יורם דר, דירקטור בזוגלובק; המנכ"ל לשעבר פיני קמרי ואחרים.

קרן, אלי ועמי זוגלובק / צילום: סיון פרג׳
 קרן, אלי ועמי זוגלובק / צילום: סיון פרג׳

הפתרון למשבר הדיור: מי הגיעו למפגש סוער עם שר הבינוי?

בשבוע שעבר נערך במשרדי חברת דן אנד ברדסטריט, פורום הנדל"ן DUN'S 100, בנוכחות יואב גלנט, שר הבינוי.

הפורום העלה את סוגיית מחיר למשתכן, ושאול לוטן, מנכ"ל ובעלי משולם לוינשטין הנדסה וקבלנות, ציין במקום שהוא לא רואה את שורת הרווח בפרויקטים האלה. בהקשר לאמירתו של שר האוצר משה כחלון על כך שמי שלא ייגש למחיר למשתכן ייעלם, הגיב לוטן אמר: "אני מאמין שאשאר אחרי כחלון. צריך לחסל את הבירוקרטיה ואז כל היתר ייפתר". עדיאל שמרון, מנהל רשות מקרקעי ישראל הגיע טעון לדיון, וטען כי "יש את כל יפי הנפש שרוצים שנבנה דירות במיליון וחצי שקל, אבל שזה לא יהיה לידם - לא בהרצליה, אפולוניה או פתח תקווה. העיקר שלא נסתיר להם את הנוף". עוד נכחו במקום נציגי דן אנד ברדסטריט - יהודה סבג, המשנה למנכ"ל; אפרת שגב, סמנכ"לית פיתוח עסקי; אופיר שמואל, מנהל השיווק; צח ברקי, סמנכ"ל בכיר במנהל אגף כלכלה מידע ומחקר בחברה; כמו גם בכירי ובכירות עולם הנדל"ן, בהם דפנה הרלב מנכ"לית קבוצת אביב; אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב ים; רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים; אודי שרביט, מנכ"ל קבוצת תדהר; ג'רי שנירר, מנכ"ל אפקון אחזקות; אלי אביסרור, מנכ"ל אביסרור; אורן הוד, מנכ"ל אפריקה ישראל; תמיר דגן, מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן; ואחרים.

ג’רי שנירר ויהודה סבג / צילום: יניב קנטור
 ג’רי שנירר ויהודה סבג / צילום: יניב קנטור

היכן בילה רמי לוי רגע לפני שנחקר בחשד למרמה והפרת אמונים?

בחמישי בערב הגיעו כ-3,000 איש ואישה לגן הלאומי אשקלון. הסיבה: חגיגות ה-50 לחברת השכרת הרכב, אלדן.

הבחירה באשקלון אינה מקרית - אלדן נוסדה בה בשנת 1967 על ידי בעלי החברה, יוסי ורינה דהן.

בכדי להתאים את האירוע לאירוח, הוגש הכיבוד במקום בצורת - יריד אוכל על גלגלים. בין הנגיסות למופעי המוזיקה, העניקה מירי נבו, מנחת הערב, פרסים לעובדים הוותיקים ואף הגרילה בין העובדים טיסה לחו"ל. יוסי דהן, המייסד והבעלים של אלדן, סיכם את האירוע ותהה: "עד 120? אלוהים גדול. דבר אחד בטוח, את האירוע הזה כבר יפיקו הנינים".

במפזזים בקהל לצלילי שירתו של אייל גולן היה בין היתר גם רמי לוי, בעלי רשת רמי לוי, שפתח את השבוע בחקירה משטרתית בחשד למרמה והפרת אמונים, ובחיפוש שנערך בביתו. מניית החברה הגיבה היום בירידה של 7%. אבל נחזור לשמחה אליה הגיעו גם: רמי וגדי אונגר, בעלי סוכנות היבוא של קיה; ג'ורג חורש, בעל יוניון מוטורס; יצחק מנור, בעלי לובינסקי, יבואני פיז'ו וסיטרואן; דני שביט, מנכ"ל לובינסקי; שמואל חרל"פ, בעלי כלמוביל; דוידי פיאמנטה, מנכ"ל כולמוביל; רן דנאי, מנכ"ל טויוטה ישראל; אורי להב, מנכ"ל סמל"ת; אורן אוחנה, מנכ"ל סוזוקי ישראל; אריאל פינטו, מנכ"ל מרצדס ישראל; אסי שמלצר, יו"ר קבוצת שלמה החזקות; אלי אלעזרא, יו"ר קבוצת אלבר; עמי פדרמן, יו"ר מלונות דן; מוטי ששון, ראש עיריית חולון; אייל חומסקי, מבעלי אדלר חומסקי; נדב גרינשפון, סגן יו"ר אפריקה ישראל; צביקה שחר, מנכ"ל פריים ליס; אופיר דנאי, מנכ"ל אופרן; יורם מזרחי, משנה למנכ"ל דלק מוטורס; מאיר תורג'מן, סגן ראש עיריית ירושלים ורבים אחרים.

רן דנאי, ג’ורג’ חורש ויוסי דהן / צילומים: בן חקון תקשורת
 רן דנאי, ג’ורג’ חורש ויוסי דהן / צילומים: בן חקון תקשורת

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בססחזוגלובקיואב גלנטרמי לויאלדן
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.