לא באופנה: מי הבריז מאירוע ההשקה העונתי של רשת קסטרו?

קסטרו ומשפחת רוטר ערכו אתמול את אירוע ההשקה המסורתי לקולקציית החג והחורף ■ ההנהלה הבכירה של קבוצת עזריאלי, שחבריה נהגו בעבר לפקוד את האירועים המתוקשרים של רשת האופנה, דווקא נעדרו הפעם

גד סומך וגבי רוטר / צילום: אביב חופי גד סומך וגבי רוטר / צילום: אביב חופי
שירי דובר 04.09.2017

אופנה ונוכחות

מי הגיעו ומי דווקא לא הגיעו לאירוע ההשקה העונתי של רשת קסטרו?

חברת קסטרו ומשפחת רוטר המורחבת שבראשה ערכו אתמול (א') את אירוע ההשקה המסורתי לקולקציית החג והחורף (שכמובטח, עוד בוא יבוא).

באירוע, שהתקיים בשואו רום של קסטרו בבת-ים, נפגשו שלל אורחיה ומקורביה של המשפחה האופנתית. אולם שלא בהתאם למסורת, היו מי שגם נעדרו באופן מפתיע יותר או פחות.

ל"גלובס" נודע כי ההנהלה הבכירה של קבוצת עזריאלי, שחבריה נהגו בעבר לפקוד את האירועים המתוקשרים של רשת האופנה, נעדרו הפעם. נזכיר כי בשבועות האחרונים קבוצת קסטרו-הודיס נמצאת במה שניתן לכנות "סכסוך מתוקשר" עם קבוצת עזריאלי, זאת על רקע אי-הסכמות על דמי השכירות הגבוהים שהאחרונה גובה ממנה. במסגרת זו קבוצת קסטרו צפויה לסגור חנויות ב-5 קניונים במיקומים מפסידים במסגרת חוזים הצפויים להסתיים בתקופה הקרובה.

כך או כך, משפחת רוטר לא נתנה לכך לקלקל לה את השמחה. במגיעים שדאגו להתעדכן בצפוי לעונה הקרובה, בני המשפחה בהם האם לינה קסטרו; אתי וגבי רוטר, המנכ"לים המשותפים; בניהם - רון רוטר, סמנכ"ל הכספים ורעייתו האדריכלית עדי רוטר; אריאל רוטר ורותם סלע; אור רוטר; אמיר תמרי, יו"ר דירקטוריון קסטרו; משה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון; רוחלה ואפי רוזנהויז, יו"ר רשת גולף; רו"ח גד סומך ובתו דנה; ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב; פאר נדיר, יועץ למרכזי מסחר; עו"ד מורדי שבת; אורית אפרתי, יו"רית חבר הנאמנים של שנקר; פנינה ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי ויונייטד קינג; אריאלה ורטהיימר ובתה מאיה; ואחרים.

גד סומך וגבי רוטר / צילום: אביב חופי
 גד סומך וגבי רוטר / צילום: אביב חופי

תקשורת, עשור ורוקנרול

הנהלת AT&T ישראל מחממת את פורטיס וסחרוף

הקיץ בעיצומו, אבל עונת ההופעות הגדולות, כך מתברר, לא תמה. אם החמצתם במקרה אמש את ההופעה של הרכב הרוק AT&T10 - דעו שהצופים טוענים שהיא הייתה מוצלחת למדי.

בקהל - עובדי תאגיד התקשורת AT&T ישראל, שהגיעו יחד עם בני משפחותיהם, לקיבוץ "שדות ים", שם נערך אירוע לציון 10 שנות פעילות של החברה בארץ הקודש.

בהרכב המיוחד שהתמקם על הבמה, כיכבו נציגי ההנהלה המקומית, בהם הסולנים ניר שלום, מנכ"ל מרכז הפיתוח AT&T בישראל וחיים קרניאלי, מנהל תפעול בכיר; על הבס - גדי פורת, מנכ"ל מרכז החדשנות; בגיטרה - אלה שלף-אהרוני, מנהלת משאבי אנוש. עוד ניגנו וזימרו - מנהלי פיתוח ואיכות בחטיבות השונות. אלה, כך התברר, התאמנו במהלך חודשים ארוכים, על חשבון זמנם הפרטי שמחוץ לשעות העבודה (יש כזה, מתברר), והכל כדי להפתיע את העובדים.

ובכדי להמשיך ולשמור על קצב הרוקנרול, עלו בהמשך על הבמה גם ברי סחרוף, רמי פורטיס ולהקת הדג נחש.

התרגשות מסוימת נוספת נרשמה כאשר ג'ון דונובן, מנכ"ל AT&T העולמית, בירך את השלוחה המקומית בברכה מצולמת. "יום הולדת שמח, AT&T ישראל", הוא אמר, "עבורי, זה מסע אישי ועשיר במשמעות".

הרכב הרוק AT&T10 על הבמה / צילום: עופר גלזר ונעמה פריינטה הפקות, צלם: תומר פולטין
 הרכב הרוק AT&T10 על הבמה / צילום: עופר גלזר ונעמה פריינטה הפקות, צלם: תומר פולטין

זכו למצוות

בעלי רשת פרשמרקט מארחים

אורחים רבים מהעולם העסקי והפוליטי, הגיעו אמש אל אולם האבניו שבאיירפורט סיטי. הסיבה: האחים יוסי ושלומי אמיר, בעלי רשת פרשמרקט, ערכו במקום אירוע הכנסת ספרי תורה לקראת ראש השנה, כשהפעם הם תרמו 12 ספרים ל-12 משפחות שכולות. האירוע סיפק הזדמנות למפגש של דמויות, שספק אם היו זוכות אחרת להימצא יחד. במגיעים לתת (ולקבל) כבוד: שרת המשפטים איילת שקד; שר התחבורה ישראל כ"ץ; מפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך; דודי כהן, המפכ"ל לשעבר; השר לביטחון פנים, גלעד ארדן; שר החינוך נפתלי בנט; ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק; ח"כ עמיר פרץ; ח"כ רויטל סוויד; זהבית כהן, מנכ"לית קרן אייפקס פרטנרס ישראל; תמרה דירקטור, מנכ"לית פסגות ני"ע; נציב הכבאות, רב טפסר דדי שמחי; עו"ד ציון אמיר; אפי נוה, ראש לשכת עורכי הדין; רוני קוברובסקי, נשיא החברה המרכזית למשקאות קלים; איציק צאיג, מנכ"ל אסם; שחר הירש, מנכ"ל נייקי; יוסי ניר, מנכ"ל עוף טוב; ועוד רבים אחרים.

את האירוע הנחה עודד מנשה, שעל-פי התכנון אמור היה לחלוק את מלאכת ההנחייה עם רעייתו עדן הראל, אולם היא שהתה באותו הזמן בבית היולדות, לאחר לידת בנם השישי.

אפי נוה, איילת שקד ורוני אלשיך / צילום: רועי פלדה
 אפי נוה, איילת שקד ורוני אלשיך / צילום: רועי פלדה

איזה יופי: אנשי עסקים לומדים את "השפה של היקום"

וגם: מה הקשר בין זברות לבין מתמטיקה?

ספטמבר כבר כאן, ועמו האיחולים והברכות לשנה הבאה. המועדון המדעי של אגודת ידידי מכון ויצמן ניצל את המומנטום, וערך כבר השבוע אירוע מקדים לחג במתחם סינמה סיטי בגלילות, בחסות בנק קרדיט סוויס. שם, אירחו שמשון הראל, יו"ר המועדון ומבעלי אמריקה ישראל, ומנכ"לית המועדון, יעל גורן-וגמן את החברים שהוזמנו להאזין להרצאה של פרופ' דניאל זייפמן, נשיא מכון ויצמן. הנושא - היופי שבמדע.

לטענתו של זייפמן, "היופי הוא מדעי. יש במדע משהו שהוא מעבר למספרים ותוצאות, הוא אפילו מגדיר יופי. מי לימד את הטבע מתמטיקה? המתמטיקה מתארת בצורה הטובה ביותר את הטבע ואם הטבע יפה אז גם היא יפה. הטבע אוהב סימטריה - הטבע מלא בהם, למשל זברות, פרפרים וכולי. איך זה קורה? הטבע רוצה להיות יעיל ולקיים את החיים - הצמחים והחיות, וזה יעיל יותר בסימטריה וניתן לחישוב מתמטי. זייפמן ציין כי "גם האדם אוהב סימטריה. מבנים הם דוגמה טובה; כדי להבין את היקום, עליך לדעת את השפה שבה הוא כתוב והשפה היא מתמטיקה", הוא קבע.התרשמו והתפעמו מהשפה של הייקום - דורון אברבוך, מנכ"ל קרדיט סוויס; ד"ר אתי פירק; פרופ' ורדה רוטר; איש העסקים גד זאבי; יבואני הרכב ועסקי הספנות יעל ורמי אונגר; רו"ח סמדר אשכנזי; חנה וגדעון המבורגר, נשיא הראל חברה לביטוח; אילנה ויאיר המבורגר, יו"ר הראל; אהוד שפירא, יו"ר פסגות; שאול לוטן, מבעלי קבוצת לוינשטין; דרור נגל, מנכ"ל אזורים; סיגל ועמיר שאלתיאל, יו"ר קבוצת אלדר; אברהם (לולו) אסף, יו"ר אמנת; אייל שירן, שותף כללי בויולה צמיחה; אורנה ועידו נחושתן, מפקד חיל האוויר לשעבר; איציק גולדמן, מנכ"ל לדיקו ישראל; ורבים אחרים.

דניאל זייפמן וורדה רוטר / צילום: אוהד הרכס ואיתי בילסון, מכון ויצמן למדע
 דניאל זייפמן וורדה רוטר / צילום: אוהד הרכס ואיתי בילסון, מכון ויצמן למדע

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
AT&Tגבי רוטרקבוצת עזריאליקסטרופרשמרקט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.