יאגו הבוט הישראלי יתקשר אוטומטית בין האורחים למלון

רובוט שיחה (צ'אט בוט) מבוסס בינה מלאכותית יאפשר לכם לקבל מענה מיידי לבקשותיכם מהמלון ■ כבר פועל בהצלחה במספר רשתות בתי מלון בארץ ובעולם

מיכל רז-חיימוביץ'איתן בייגל 28.08.2017

עולם הבינה המלאכותית נכנס גם אל ענף התיירות. צ'אט בוט בשם יאגו (Iago) שהושק לאחרונה מסתמן כפתרון שיהפוך את הנופשים בקיץ הנוכחי לנוחים הרבה יותר.

הצ'אט בוט החדש מאפשר תקשורת בין האורחים למלון בצורה אוטומטית, מבוססת בינה מלאכותית. כך, אורחי המלון יוכלו לשלוח הודעת טקסט דרך המסנג'ר בפייסבוק או בשליחת SMS למלון בכל נושא שהוא: צ'ק-אין, שירות חדרים, אטרקציות באזור, שאלות על מיקומי שירותים שונים במלון, שעות קבלה ועוד - ובתוך מספר שניות הם יקבלו תשובה לשאלתם מהמלון. במקרה שהמערכת לא תזהה את השאלה שהאורח שאל, ההודעה תועבר למנהל המשמרת במלון אשר יענה עליה בפרק זמן קצר.

בעולם בו התחרות בין המלונות רק עולה, כך אומרים מפתחי הטכנולוגיה, רון לוינסון ומיכאל פינגרוט, הצ'אט בוט לא רק מאפשר חוויית שירות משופרת לאורחים אלא גם חוסך בכוח-אדם מיותר. עד היום המלונות ניסו לתת מענה לצורך דרך אפליקציות ייעודיות, אולם אלה לא אומצו על-ידי הצרכנים, מאחר שרוב האורחים אינם מעוניינים להוריד אפליקציה לימים בודדים. כמו כן, השירות שניתן במלונות הרבה פעמים גורר המתנה מיותרת של אורחים ולבסוף חוסר שביעות-רצון.

הצ'אט בוט שפיתחו השניים כבר אומץ על-ידי התאחדות המלונות בישראל ופועל במספר רשתות ומלונות בארץ, דוגמת מלון מרגוזה ביפו. פיילוטים ראשונים נעשו גם ב"מלון שנקין" בתל-אביב, במלון "ארמון הירקון" ו"אחוזת אוהלו" בצפון ואף במספר מלונות בארה"ב (בסן פרנסיסקו ובניו-יורק).

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בינה מלאכותיתבתי מלוןהתאחדות המלונותרובוטיםצ'ק אין תוכנית תיירות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.