העונה החמה: בכירים מספרים על החופשות שאליהן יצאו השנה

והפעם: מיקי קופל, מנכ"ל קופל גרופ; ויונית הראל-ידלין, מנהלת פרויקט רובינשטיין על הפארק

בני משפחת קופל - ליאל (מימין), מיקי, יובל ורבקה / צילום: משפחת קופל בני משפחת קופל - ליאל (מימין), מיקי, יובל ורבקה / צילום: משפחת קופל
רועי קצירי 21.08.2017

יוצאים לחופש

מיקי קופל, מנכ"ל קופל גרופ: "הניצחון של מכבי תל-אביב באתונה השאיר לנו טעם מתוק"

- לאן ועם מי יצאת לחופשה הקיץ?

"בסוף יולי טסנו כל המשפחה לחופשה קצרה באתונה, שאפשרה לנו לצאת משגרת העבודה האינטנסיבית ולהתרענן. נסעתי עם אשתי רבקה ועם שני ילדינו - ליאל בן ה-17 ויובל בת ה-14".

- לכמה זמן נסעתם?

"ל-4 ימים. הנסיעה הייתה במסגרת מועדון ה-VIP של מכבי תל-אביב כדורגל, ולכן לא יכולנו להאריך אותה. בכל מקרה, החופשה הייתה אינטנסיבית ומלאת חוויות. הלוואי שיכולתי ליהנות כל יום מכדורגל טוב ולשכוח מהעבודה".

- למה בחרתם ביעד הזה?

"היעד נבחר בגלל המשחק החשוב של מכבי תל-אביב מול פאניוניוס, שנערך ב-3 באוגוסט באצטדיון נאה סמירני. בדרך-כלל בחופשות משפחתיות אנחנו דואגים לשלב את שתי האהבות הגדולות שלנו: האהבה לכדורגל (ולמכבי תל-אביב בפרט) ובילוי משפחתי. הניצחון 0:1 השאיר לנו טעם מתוק וחיוך על הפנים בהמשך החופשה".

- מהי החופשה החלומית ביותר שהייתה לך?

"טסנו כל המשפחה ללונדון לצפות במשחק של מכבי נגד צ'לסי. בגלל שאנחנו אוהדים את שתי הקבוצות, חווינו 'דרבי פנימי'. התארחנו במלון Landmark - אחד המלונות המצוינים שהתארחנו בהם. אני מחכה ליום שבו אוכל לשחזר את החופשה החלומית, בתקווה שהפעם מכבי תנצח".

בני משפחת קופל - ליאל (מימין), מיקי, יובל ורבקה / צילום: משפחת קופל
 בני משפחת קופל - ליאל (מימין), מיקי, יובל ורבקה / צילום: משפחת קופל

יונית הראל-ידלין, מנהלת פרויקט רובינשטיין על הפארק: "פיליון זה מקום שקט, שרוב הישראלים עוד לא גילו"

- לאן ועם מי יצאת לחופשה?

"יצאתי לחופשה משפחתית בחצי האי פיליון ביוון, עם בן זוגי חדוי שפילברג וארבעת ילדינו (שניים שלי ושניים שלו) - רותם בת ה-18, נבו בן ה-17, ארד ורועי בני ה-15. החופשה שילבה בתוכה טיול לפני גיוס לצה"ל של הבת שלי".

- למה בחרת ביעד הזה דווקא?

"פיליון הוא מקום קסום, שהיינו בו בעבר אני ובן זוגי בחופשה רומנטית, והחלטנו לחזור אליו עם כל המשפחה. זה מקום שקט מאוד, לא ממוסחר, שרוב הישראלים עוד לא גילו. התארחנו אצל המקומיים וישנו בבתים שלהם. מדובר בכפרים שיושבים על צלע הר. לא חשנו כתיירים אלא כתושבי המקום. רוב הפעילות שלנו הייתה מנוחה בחופים המרהיבים של חצי האי. ביום האחרון עשינו הליכה ביער מראש ההר עד לחוף הים, בליווי מדריך".

- לכמה זמן נסעת?

"לשבוע. המקום אידיאלי לחופשה של שבוע ימים, לאחר מכן זה מתחיל לשעמם, וגם יש אילוצים של חזרה למקום העבודה".

- מה החופשה המהנה ביותר שהיית בה?

"חופשה בטירול שבאוסטריה. כל האזור מרהיב ביופיו - נופים, טבע, מים. זאת חופשה בטבע שהיא באירופה. חוויה בלתי נשכחת".

יונית הראל ידלין (משמאל) עם ילדיה / צילום: יונית הראל ידלין
 יונית הראל ידלין (משמאל) עם ילדיה / צילום: יונית הראל ידלין

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חופשהטיוליםתיירות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.