גן עדן עלי אדמות: צפו באי שנבחר ליפה ביותר בעולם

מקומות שכדאי לבקר בהם לפחות פעם אחת בחיים: לא חסרים מתמודדים על התואר הנכסף "האי היפה בעולם", אבל נדמה שלאי הזה באמת קשה להשתוות ■ אז מה הופך אותו שוב ושוב לאי הטוב בעולם ברשימות אתרי התיירות הנחשבים? צפו בווידאו ושפטו בעצמכם

וואלה! NEWS 21.07.2017

הוא נבחר לאי היפה בעולם בעבר, אבל השנה זו הפעם השנייה ברציפות שפלאוואן בפיליפינים קוטף את התואר הנכסף של מגזין התיירות הנחשב "Travel & Leisure".

הארכיפלג, שמכיל 1,800 איים קטנטנים, נמצא דרומית לים סין הדרומי וצפונית לים סולו. עיר הבירה של הפרובינציה, שהוגדרה כשמורה ביוספרית על-ידי אונסק"ו, היא פוארטו פרינססה (Puerto Princesa), ואוכלוסיית האי מונה כ-900 אלף איש.

פלאוואן הוא אי עם מים צלולים בצבע ירוק-טורקיז, המוקף צוקי ענק שיוצאים מתוך צמחייה ירוקה וסבוכה ומערות מסלע גיר, שהופכים אותו לפיסת גן עדן רומנטית ונדירה. אבל דווקא הנהר התת-קרקעי של פוארטו פרינססה, הזורם לאורך 8 ק"מ ונחשב לאתר מורשת עולם של אונסק"ו, מבחין את הארכיפלג הזה מכל השאר. 

חוף אל נידו, הוא המפורסם ביותר באי ושוכן כ-420 ק"מ דרום-מערבית ממנילה, בירת הפיליפינים, ו-238 ק"מ צפון-מזרחית מפוארטה פרינססה. הוא ידוע בחופים הלבנים שלו, התוחמים את הים הטורקיז שבו שוניות אלמוגים נהדרות לצלילה.

עוד הופיעו ברשימת האיים של "Travel & Leisure" גם האי הילטון הד (Hilton Head) בדרום קרוליינה, ארה"ב, במקום השני; בורקאי (Boracay) בפיליפינים במקום השלישי; איי גלפגוס באקוודור במקום הרביעי; וסנטוריני ביוון במקום החמישי.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
פיליפיניםתיירות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.