אהוד ברק: "הכול מסביב פלילי מלא מלא - אבל 'הבוס' נקי"

בסרטון שהעלה היום לעמוד הפייסבוק שלו תחת הכותרת "סרט המאפיה של ביבי נחשף", אהוד ברק תוקף את ראש הממשלה על מעורבתו בפרשות השונות וקורא לציבור לעשות מעשה

שירות גלובס 20.07.2017

היום (ה') העלה ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק סרטון לעמוד הפייסבוק שלו תחת הכותרת "סרט המאפיה של ביבי נחשף", בו הוא תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו על מעורבותו בשלל פרשות שחיתות לכאורה - גם אם המילה "נתניהו" לא מופיעה ולו פעם אחת בסרטון, אבל הפניות לראש הממשלה מופיעות גם מופיעות.

"תגידו, השתגענו"?, פותח ברק את הדברים. "לא הגיע הזמן לעשות לזה סוף? פרשת המעונות עם המלצה לכתבי אישום, פרשה 1000 (פרשת המתנות וטובות ההנאה), 2000 (פרשת נתניהו-נוני מוזס), 3000 (פרשת הצוללות), ואולי גם 4000 - בזק ו-5000 - מיכל האמוניה, אולי 6000 - עסקת הגז. כמה עוד נהיה מוכנים לבלוע?", תוהה ברק.

בהמשך ברק הוסיף דברים שבאו מפיו אישית ולא הוכחו עדיין או אפילו נחקרו לגבי נתניהו: "הבן-דוד (עו"ד דוד שמרון - ש.ג), שהוא גם העורך דין הראשי, מנהל את המשא-ומתן הקואליציוני וגם מייצג מספנה וצוללות? אנחנו ממוכנים לחיות עם זה?; 

"קיסר התקשורת מפטר תוך 45 דקות את המנכ"ל (של משרד התקשורת - ש.ג) שהעז להיאבק בחבר הטייקון (אבי ברגר מול שאול אלוביץ' - ש.ג) וממנה משרת קרוב למנכ"ל (שלמה פילבר - ש.ג) שמתאם עם הטייקון כל צעד. הכול בפלילי - והכול יעני במקרה. אנחנו פראיירים שמוכנים לחיות עם זה? הכול מסביב פלילי מלא מלא - אבל 'הבוס' נקי. מאיפה זה נראה לנו כל-כך מוכר? מסרטי המאפיה, רק בלי הסטייל. שם זה סרטים, אצלנו זה החיים עצמם. 

"וגם שם, כשהצליחו לרסק את זה ברחובות העיר, לא הצליחו להוכיח צוללות. את הסנדקים הובילו לבית הסוהר על רהיטי הגן והחשמלאי (אישומים קלים יחסית - ש.ג), וכשהעזו לעשות זאת, מגדל הקלפים החל לקרוס.

"יש לי הרבה חברים ליכודניקים, זה לא ימין ושמאל. זה מה אנחנו ומי אנחנו. בואו נאמר ביחד - 'מושחתים, נמאסתם', ובואו נעשה מעשה", סיכם ברק.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אהוד ברקבנימין נתניהופייסבוק
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.