פרטנר שוב מחפשת סמנכ"ל שיווק: עטרה ליטבק-שחם תפרוש

ל"גלובס" נודע כי חברת השמה בשם עמדה כבר מחפשת מועמדים לתפקיד בשוק ■ במקביל, מתרבות השמועות שאגף השיווק בפרטנר סבל מגל עזיבות של בכירים שפרשו לאחרונה

גד פרץ 20.07.2017

סמנכ"ל השיווק של פרטנרעטרה ליטבק-שחם, לקראת פרישה מהחברה. ל"גלובס" נודע כי חברת השמה בשם עמדה כבר מחפשת מועמדים לתפקיד בשוק. במקביל, מתרבות השמועות שאגף השיווק בפרטנר סבל מגל עזיבות של בכירים שפרשו לאחרונה. עטרה תמשיך עד סוף השנה בתפקיד.

העזיבה של ליטבק-שחם באמצע מהלך אסטרטגי כה חשוב לחברה, כמו השקת שירות הטלוויזיה, מעורר השתאות, שכן היא ליוותה את הפרויקט מבחינה שיווקית בשנתיים האחרונות וקמפיין ייעודי אמור לעלות בקרוב. נזכיר שאגף השיווק בפרטנר ידוע ככזה שרבים בו לא החזיקו מעמד וקצב החילופים של הסמנכ"לים בו היה מאד גבוה. מנהלי האגפים בפרטנר שפרשו לאחרונה הם קרן ליזרוביץ, מנהלת אגף שיווק פרטי, גילי ששון, מנהלת אגף מרקום, (עברה לתנובה), ומירב קינן, מנהלת אגף עסקי.

ליטבק-שחם, אשר נכנסה לתפקידה בפרטנר ב-2015, שימשה בעבר כסמנכ"ל השיווק של בזק בינלאומי ועבדה שנים רבות עם איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר היום. בתפקידה בפרטנר הובילה מספר מהלכים שיווקיים גדולים ומרכזיים ובהם ניהול מהלך המיתוג מחדש והשקת מותג פרטנר לאחר ההפרדות ממותג orange הבינלאומי, הובלת איחוד העולם הקווי ופעילות סלולר בעקבות מיזוג 012 קווי (השקת פרטנר HOME והשוק הסיטונאי), ובימים אלה - ההיערכות השיווקית להשקת שירותי הטלוויזיה, מהלך אותו תמשיך עטרה להוביל עד סוף השנה.

במסגרת תפקידה הייתה ליטבק-שחם אחראית על תכנון האסטרטגיה השיווקית של החברה, ביסוס האסטרטגיה העסקית שלה, פיתוח השירותים והמוצרים בחברה ועל הפלטפורמות הדיגיטליות.

איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, אמר היום "שמחתי לעבוד עם עטרה שנים רבות בתחומים מורכבים ומאתגרים ובשווקים תחרותיים מאין כמותם, כאשר השאיפה שלה למצוינת וכישוריה בתחום התקשורת, סייעו לנו רבות להצמיח את פרטנר. עטרה שותפה להצלחתה העסקית של החברה וליצירת מספר מהלכים משמעותיים בתקופה זו ועל כך אני מודה לה. עטרה היא פרטנרית אמתית למהלכים גדולים שרקמנו בתקופה זו".

סמנכ"ל חדש לסלקום

בתוך כך, נדב אמסלם התמנה לסמנכ"ל אגף הלקוחות העסקיים בקבוצת סלקום. ניר שטרן מנכ"ל סלקום הודיע, כי דירקטוריון החברה אישר את מינויו של נדב אמסלם לתפקיד סמנכ"ל האגף ללקוחות עסקיים, לאחר שקיבל את בקשתה של קרן שתוי סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים, לסיים את תפקידה עם מינויה לתפקיד מנכ"ל קבוצת הולמס פלייס.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
פרטנר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.