ועד עובדי בזק: דורשים הבטחות לחידוש השקעות

הוועד שכר את שירותיו של היועץ הכלכלי דורון כהן כדי לוודא שהחברה לא תיפגע כתוצאה מחקירת בעלי השליטה ■

משרדי בזק במגדלי עזריאלי/ צילום: תמר מצפי משרדי בזק במגדלי עזריאלי/ צילום: תמר מצפי
גד פרץ 19.07.2017

ועד העובדים של בזק החליט לנקוט יוזמה במטרה לדאוג לכך שהחברה לא תיפגע כתוצאה מהחקירות שמנהלת הרשות לניירות ערך נגד בעלי השליטה. נודע כי הוועד שכר את שירותיו של היועץ הכלכלי דורון כהן כדי שילווה את הועד לנוכח חומרת האירועים והדאגה לאיתנותה הפיננסית של החברה.


ועד העובדים שלח היום מכתב לכל העובדים שבו הוא מודיע להם שהועד מלוכד ונחוש להבטיח את קיומם של כל ההסכמים וההסדרים לכלל העובדים תוך שמירה על איתנותה הפיננסית של החברה ותעסוקת העובדים.


עוד נודע כי ועד העובדים מוטרד מכך שהחקירות יעכבו השקעות ארוכות טווח בתשתיות, ובכוונת הוועד לוודא ששום פרויקט לא מעוכב והשקעות שתוכננו ייצאו לפועל, וזאת על מנת להבטיח מנועי צמיחה עתידיים לחברה. באיגרת, אשר עליה חתומים החמישייה (חמשת ראשי הוועדים העליונה בבזק), הם מדגישים כי לצורך סיוע לארגון העובדים במשימתו זו בתקופה כה מורכבת, שכר הוועד את שירותיהם של מומחים ויועצים מקצועיים, מהטובים ומהמובילים במשק בין היתר להפקת לקחים והסקת מסקנות.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בזקרשות ניירות ערךועד עובדים
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.