לשמור על כושר גם בחופשה: שתי אפליקציות ספורט מומלצות

טרנד הריצה ואימוני הכושר שכבש בשנים האחרונות את ישראל כולל גם צד דיגיטלי שהופך את הסמארטפון למעין מאמן אישי ■ הכירו שתי אפליקציות מומלצות למתאמנים האדוקים שלא מוכנים לוותר על פעילות ספורטיבית גם בזמן חופשה בחו"ל

לטובת קהילת הרצים והמתאמנים ההולכת וגדלה נציע שתי אפליקציות שיאפרו לכם לשמור על דופק גבוה גם בעת החופשה.

האפליקציה הראשונה היא ראן גו, שמציעה עשרות אלפי מסלולי ריצה ברחבי העולם. כך שאם אתם נמצאים במקום שאתם לא ממש מכירים, וחפצה נפשכם לצאת לריצה במסלול מעניין - תוכלו לבחור מבין ההיצע בהתאם למרחק הרצוי או בהתאם למונומנטים שתפגשו בדרך, למשל אתרים היסטוריים.

במהלך הריצה תקבלו הנחיות קוליות שיובילו אתכם בדרך הרצויה. לרצים היצירתיים מציעה האפליקציה לבחור במסלול שמאייר דמות על המפה, למשל דמותו של דארת ויידר. האפליקציה גם מציעה לכם לקחת חלק וליצור מסלול מומלץ עבור הרצים האחרים.

אפליקציה אחרת לטובת מי שרוצה לשמור על כושר גם בחול מציעה מסלול לאימוני כושר של 7 דקות כל אחד. אין צורך במנוי לחדר כושר או בציוד מיוחד, ואפשר לבצע את האימון בחדר בית המלון.

האפליקציה תעודד אתכם ותעניק פידבקים למתמידים. ככל שמתקדמים באימונים, רמת התרגולים עולה. מטרת האפליקציה היא שתתמידו גם אחרי החופשה בתוכנית המותאמת לאימונים יומיים במשך 7 חודשים. רק שימו לב שאם תפספסו 3 אימונים ברציפות - תורדו לרמת המתחילים.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
חופשהמאמן כושרריצהאפליקציותצ'ק אין תוכנית תיירות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.