יו"ר בזק הזמני לעובדים: "בטוח שנצלח את האתגר הנוכחי"

במייל לעובדי בזק, דוד גרנות הביע תקווה כי החברה תצא מהמשבר הנוכחי במינימום נזקים ■ "בזק עוברת טלטלה, אני מקווה שבקרוב תתבהר התמונה"

דוד גרנות / צלם: תמר מצפי דוד גרנות / צלם: תמר מצפי
גד פרץ 19.07.2017

היו"ר הזמני של בזק, דוד גרנות, שלח מייל לעובדי החברה, ובו הוא מביע את תקוותו לסיום מהיר של העננה מעל החברה, בעקבות חקירת רשות ניירות ערך. גרנות הצטרף לחברה כדירקטור חיצוני לפני כחודשיים, והוא מצא את עצמו כיו"ר לאחר ששאול אלוביץ', בעל השליטה בחברה, ביקש ממנו למלא את התפקיד עקב נבצרותו.

לדברי גרנות, "מאז נודע על חקירת רשות ניירות ערך בעניינים הקשורים בקבוצת בזק, עוברת החברה טלטלה אשר גוררת גם חוסר ודאות. אני מקווה שבתוך זמן לא רב תתבהר התמונה, וכולנו נוכל להבינה לאשורה, אך חשוב לציין - נושא החקירה אינו נוגע באופן כלשהו בעובדי בזק ובפעילות השוטפת של החברה".

ניכר כי גרנות מנסה להפריד בין החברה ופעילותה לבין האירועים הקשורים בחקירה ובעל המניות. "התמזל מזלה של בזק, על שהתברכה באלפי עובדים שהם מהטובים, המוכשרים והנאמנים שבנמצא. אין ספק כי בתקופה מאתגרת זו, שדרת העובדים המצוינת שלנו מהווה נקודת חוזקה משמעותית ביותר, והיא זו המאפשרת לנו להמשיך לשרת נאמנה את מאות אלפי לקוחותינו ולהעניק להם מוצרים ושירותים ברמת האיכות והאמינות הגבוהים ביותר ובנאמנות אין-קץ. אין זה מובן מאליו, ואני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם על העבודה המצוינת שאתם מבצעים בכל ימות השנה, ובמיוחד בתקופה הנוכחית, הרגישה והמאתגרת. בנוסף, פגשתי צוות הנהלה בעל יכולות וניסיון, המיישם את תוכנית העבודה באופן מצוין".

לדבריו, "יש לנו חברה חזקה ואיתנה, עם איכויות יוצאות דופן ברמה הארצית וברמה הבינלאומית, שירות לקוחות שראוי להתקנא בו וטכנולוגיות שהן מהמתקדמות בעולם. גם אם מעל ראשנו מרחפת כעת עננה, כל אחד מכם זכאי ללא ספק לזקוף את ראשו על העבודה הקשה, המאומצת והטובה שהוא מבצע כדי לשרת את לקוחותינו".

הוא הוסיף כי "בזק עמדה בעבר באתגרים מאוד לא פשוטים, ואני סמוך ובטוח שבכוחות משותפים נצלח גם את האתגר הנוכחי. אני, מצדי, מבטיח לעשות את המיטב ואת המרב כדי לסייע לחברי ההנהלה ולכל מנהלי ועובדי הקבוצה לצאת מחוזקים גם מהאתגר הנוכחי ולהמשיך להעניק ללקוחותינו את השירותים הטובים, המתקדמים והאיכותיים ביותר בישראל, ברמות המחיר האטרקטיביות ביותר".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בזקרשות ניירות ערךשאול אלוביץ'דוד גרנות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.