שת"פ ב-1.5 מ' ש' של משרד הכלכלה עם ערוץ הכלכלה CNBC

במסגרת המהלך לקידום ההשקעות בישראל, יעלו באתר ייעודי ב-CNBC כ-30 כתבות תוכן מערכתי שיעסקו בנושאים שונים הקשורים לכלכלת ישראל

CNBC / צילום מסך CNBC / צילום מסך
יוסי ניסן 18.07.2017

שיתוף-פעולה חדש של משרד הכלכלה עם הערוץ הכלכלי CNBC מכוון לחזק את התדמית החיובית סביב כלכלת ישראל, בצורה של סדרת כתבות של תוכן מערכתי שיפורסמו ב-CNBC תחת הכותרת Investing In Israel. הכתבות המערכתיות כבר מפורסמות באתר הכלכלה החל מ-12 במאי.

היוזמה של הרשות לשיתוף-פעולה תעשייתי וקידום השקעות זרות במשרד הכלכלה מוערכת בתקציב של כ-1.5 מיליון שקל במטרה לקדם את ההשקעות בישראל. העסקה היא חלק משיתוף-פעולה של הרשות יחד עם לשכת הפרסום הממשלתית, חברת הפרסום גיתם BBDO, ואיש הפרסום והתוכן גולן פרצר מסוכנות peach.

במסגרת שיתוף-הפעולה, עורכים בכירים ב-CNBC יכתבו 30 כתבות מערכת במהלך שנה על נושאים שונים הקשורים לכלכלת ישראל בערוץ כלכלי ייעודי להשקעות בישראל באתר CNBC. התוכן יקודם באתר הבית של CNBC, ברשתות החברתיות של הערוץ ובמיקומים נוספים באתר - שאליהם נחשפים מיליוני גולשים מדי חודש, בעיקר משקיעים בבורסות, אנשי עסקים גלובליים, בתי השקעות וכדומה.

את נושאי הכתבות יבחרו עורכי CNBC ללא התערבות של משרד הכלכלה מבחינת עריכה, אך יתבססו על מחקרים שנעשו ברשות, פיתוחים ישראליים מעניינים ששווה לקדם, רעיונות בוערים שעל הפרק, מידע על עסקאות בארץ, השקעות מעניינות ועוד המלצות מהשטח שיועברו לעורכי התוכן ב-CNBC על-ידי משרד הכלכלה.

הכתבות שכבר עלו ואלה שיעלו בעתיד עוסקות בענף ההיי-טק והביומד הישראלי כמובן, בהשפעות פעילות תנועת ה-BDS, בהשקעות גדולות בחברות ישראליות, כתבות על חוזקת השקל וההשפעה על היצוא הישראלי, על התעשיה הביטחונית בארץ ועוד.

אייל אליעזר, מנהל אגף אסטרטגיה ושיווק ברשות: "הרשות לקידום השקעות זרות במשרד הכלכלה הובילה קמפיין חדשני, המיועד להגיע לקהלי יעד חדשים, יזמים, תעשיינים ומנהלי חברות גלובליות, כדי לעניין אותם להשקיע בישראל ובכך לחזק את התעשייה הישראלית. רצינו לפרסם את היתרונות של ישראל, הן של תעשיית ההיי-טק המובילה בעולם, אבל גם את התעשייה היצרנית המתקדמת בישראל. זו הזדמנות לשווק ולהראות את הפוטנציאל הגלום בישראל, ולאתגר משיקים זרים להקים בישראל מרכזי ייצור, לצד מרכזי מו"פ".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
CNBCכלכלת ישראלמשרד הכלכלהגולן פרצר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.