סין מצטרפת למירוץ למכונית האוטונומית עם מיזם חדש

ביידו, המקבילה הסינית לגוגל, הקימה שותפות רחבת-היקף עם כ-50 חברות בעולם הרכב ומחוצה לו, במטרה לקדם את המכונית האוטונומית של החברה ולהקדים את מדינות המערב, ובמיוחד את גוגל ואפל, במירוץ להעלאת רכבים ללא נהג על הכבישים

אם נותר עוד מישהו בודד בעולם שלא מבין את הכוח העתידי שיהיה לתעשיית הרכב הסינית בעתיד הקרוב, אנו ממליצים לו לשים לב להסכם הבא: ביידו, המקבילה הסינית לגוגל, הקימה שותפות רחבת-היקף עם כ-50 חברות בעולם הרכב ומחוצה לו, לצורך מטרת-על אחת - לקדם את המכונית האוטונומית של החברה.

על-פי ביידו, ניתן למצוא בין השותפות החדשות את ענקית הרכב האמריקנית פורד; את דיימלר הגרמנית, בעלת הבית של מרצדס; את יצרניות החלפים לעולם הרכב, בוש, דלפי וזד.אף; את ענקיות המחשוב אנווידיה ואינט; את חברת המיפוי והניווט טום טום - ונראה לנו שהבנתם את התמונה.

היעד המוצהר של ביידו הוא לעלות מכונית אוטונומית על רשת הכבישים של סין בשנת 2019, ולטעמנו יש לה שאיפה כמוסה ברורה נוספת - לנצח את המערב, ובמיוחד את גוגל, במירוץ כה חשוב זה.

עוד הוסיפו בחברת ביידו כי 5 יצרניות רכב סיניות לוקחות חלק בהסכם, בהם צ'רי וגרייט וול, כשהאחרונה היא יצרנית הרכב היחידה שאינה בבעלות המדינה, כפי שדיווחו ברויטרס.

עם זאת, יש לציין כי חברת ביידו נמצאת תחת חקירה של המשטרה הסינית, בדבר נסיעה של מנכ"ל החברה במכונית אוטונומית ברחובות בייג'ינג ללא האישורים המתאימים. המשטרה המקומית תומכת בחדשנות וטכנולוגיה של נהיגה אוטונומית, אלא שהבדיקה צריכה להיעשות באופן חוקי, בטוח ומדעי, מסרו גורמים במשטרה המקומית.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ביידוסיןפורדחדשות הרכברכב אוטונומי
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.