מהלך חדש של בריטיש איירוויז - הילדים טסים בחינם

חברת התעופה יצאה בקמפיין המטיס חינם ילדים עד גיל 12, לאור ממצאי מחקר שבחן את מידת ההיכרות של הילדים עם ערים על מפת בריטניה

מה עושים כשהילדים מפגינים בורות בהכרת הארץ או בגאוגרפיה בסיסית? מטיסים אותם חינם. חברת התעופה בריטיש איירוויז יצאה בקמפיין המטיס חינם ילדים תושבי הממלכה הבריטית, עד לגיל 12, לאור ממצאי מחקר שבחן את מידת ההיכרות של הילדים עם ערים על המפה הבריטית.

כרטיסי החינם לילדים ייתנו במקרה שההורים משלמים מחיר מלא, והם כוללים יעדים כמו לידס, ניוקאסל, אדינבורו, בלפסט ועוד - בטיסות הממריאות מנמל התעופה הית'רו.

המחקר המדובר כלל 1,000 נשאלים מבוגרים ו-1,000 נשאלים ילדים המתגוררים בבריטניה. הם נתבקשו לזהות שמות של ערים ולסמן היכן הן ממוקמות על גבי המפה. 30% מהילדים לא ידעו למקם את לונדון על מפת המדינה שלהם - כשמעט מחצית מתושבי מנצ'סטר לדוגמה לא ידעו להגיד היכן ממוקמת לונדון, ו-64% לא ידעו היכן נמצאת ברמינגהם.

גם תושבי לונדון אכזבו, כש-72% מהצעירים שבהם לא ידעו היכן ממוקמת לידס, 62% לא ידעו היכן ניוקאסל, ויותר ממחציתם נכשלו בניסיון למקם את מנצ'סטר על המפה.

גם מבט על הממלכה כולה זכה לכישלון בתודעת הצעירים: אחד מתוך 5 מהצעירים לא ידע היכן ממוקמת ווילס, 5% לא ידעו היכן אנגליה, 14% לא ידעו להצביע היכן צפון אירלנד, ו-9% לא ידעו היכן ממוקמת סקוטלנד.

הקמפיין של בריטיש בעקבות הסקר יוצא לדרך יחד עם חופשת הקיץ של התלמידים והילדים במוסדות החינוך. לצד הערך הגאוגרפי, כמובן שקיים ערך מסחרי, לפיו כאמור הילד טס חינם - אבל ההורה משלם.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בריטיש איירוויסחברות תעופהטיסותילדיםקמפיין
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.