מזמינים מלון בארץ דרך אתר בינ"ל? שימו לב לתוספת המע"מ

התאחדות המלונות מבקשת להפנות את תשומת-לב הציבור הישראלי כי קיימים אתרי הזמנות נופש באינטרנט המציגים את מחירי חדרי המלון ללא מרכיב המע"מ - וזאת בניגוד לחוק

מספר הצרכנים המזמינים טיסות ובתי מלון דרך אתרי האינטרנט הולך וגדל בהתמדה, כשעסקאות רבות מבוצעות דרך אתרים בינלאומיים בהם בוקינג או אקספדיה, וישראלים רבים סיגלו לעצמם הרגל להזמין דרך האתרים הללו גם בתי מלון בישראל. רק בדיעבד מתברר כי המחיר המוצג שעל בסיסו בוצעה ההזמנה לא כלל תוספת מע"מ - מה שמתברר במעמד החיוב בבית המלון ומייקר את המחיר שעל בסיסו נעשתה ההזמנה.

לפיכך, התאחדות המלונות מבקשת להפנות את תשומת-לב הציבור הישראלי כי קיימים אתרי הזמנות נופש באינטרנט המציגים את מחירי חדרי המלון ללא מרכיב המע"מ, וזאת בניגוד לחוק. בהקשר זה נציין כי אתרים שאינם פועלים מישראל אינם כפופים לחוק המקומי.

בהתאחדות קוראים למזמינים לבדוק כי מחיר ההזמנה הסופי כולל גם את המע"מ, וזאת לפני ביצוע הזמנת הנופש באינטרנט.

לדברי אמיר חייק, נשיא התאחדות המלונות, "התאחדות המלונות בישראל רוצה למנוע מלקוחות בתי המלון תסכול בשל מחיר שאיננו כולל מע"מ, עליו הם לא יודעים. אנו חוזרים ומבקשים מכל המזמינים לבדוק את המחיר הסופי אותו הם משלמים. כך נוכל לחסוך עוגמת-נפש לשני הצדדים, בשקיפות מלאה. אנו מפרסמים זאת כמידע לציבור, שעלול להיות מופתע בעת ההגעה לבתי המלון".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אמיר חייקבתי מלוןהתאחדות המלונותנופשמע"מ
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.