האי היפיפה ביוון שצפוי להפוך בקרוב לאטרקציה תיירותית

האי היווני טילוס, הממוקם כ-32 ק"מ מחופי רודוס, לא נחשב עד היום לאחד מהאיים המוכרים ביוון ■ אולם בקרוב עשוי האי המבודד להפוך לאטרקציה תיירותית, הודות לתוכנית שאפתנית שמתבצעת לראשונה באגן הים התיכון

איתן בייגל 09.07.2017

האי היווני טילוס, הממוקם כ-32 ק"מ מהחוף של רודוס, הוא לא אחד מהאיים המוכרים ביוון, אולם בקרוב האי המבודד עתיד להיות האי הראשון באגן הים התיכון אשר מופעל כולו באמצעות אנרגיות חלופיות של רוח ושמש. כיום החשמל מגיע לאי באמצעות כבל תת-ימי מהאי קוס.

פרויקט טילוס, אשר ממומן על-ידי הנציבות האירופית, יכלול הקמה של טורבינות רוח ופאנלים סולאריים בכל רחבי האי, כשאת האנרגיה העודפת שתיאגר יעבירו או יימכרו לאיים הקרובים.

כמובן שבמקרה שהפרויקט, שזוכה לאהדה רבה מצד האיחוד האירופי וגם סיוע כאמור, אכן יצליח - הוא ישוכפל לאיים נוספים ביוון.

האי' שאינו נחשב למושך תיירים באופן מיוחד והיווה מוקד משיכה בעיקר לצפרים וחובבי טיולים רגליים, עשוי בזכות הפרויקט המיוחד הזה אף להפוך לאטרקציה תיירותית ומוקד משיכה לאנשי מקצוע שיבואו לבחון את הפרויקט מקרוב. כך או כך' התוכנית ברת-הקיימא המסקרנת תזכה את האי בקרוב בלא מעט תשומת-לב.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אנרגיה חלופיתטורבינות רוחיווןקולטים סולאריםתיירות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.