2.7 מיליון ש' והיא שלכם: פורשה מציגה מכונית חדשה

פורשה מציגה את הגרסה החזקה ביותר לדגם האייקוני ביותר שלה: דגם ה-GT2 RS של ה-911 מעביר לגלגלים האחוריים לא פחות מ-700 כ"ס, מזנק ממצב עמידה ל-100 קמ"ש תוך 2.8 שניות ומגיע למהירות מרבית של 340 קמ"ש

אם אתם חובבי נהיגה, אז אולי כדאי לכם להכיר את החלום המוטורי החדש בשוק. פורשה הוציאה את הגרסה החזקה ביותר לדגם הכי אייקוני שלה, ה-911. מדובר במכונית העונה לשם GT2 RS החדשה, אשר מעבירה כוח לגלגלים האחוריים ממנוע בוקסר בי טורבו בנפח 3.8 ליטר שמייצר לא פחות מ-700 כוחות סוס, שזה 80 כוחות סוס יותר מהגרסה הקודמת, יחד עם מומנט מפלצתי של כ-76 קג"מ.

זה בעצם אומר המון כוח שעובר לגלגלים האחוריים, ואם נמיר את זה לשפה פשוטה יותר נקבל תאוצה ממצב עמידה למאה קמ"ש תוך 2.8 שניות, ומהירות מרבית של קרוב ל-340 קמ"ש. מה שמעמיד את ה-911 החדשה קרוב למכונית הכי קיצונית שיש לפורשה להציע, הלוא היא ה-918 ההיברידית.

כדי לשלוט על כל הכוח הזה פורשה הוסיפו היגוי לגלגלים האחוריים, ובלמים קרמיים עוצמתיים במקרה ונרגיש שמעט הגזמנו.

פורשה לא רק הוסיפו כוח למנוע, אלא גם השקיעו רבות להורדת המשקל במכונית החדשה שמתהדרת בנתון של 1,470 ק"ג. ואם זה לא מספיק לכם, כדאי שתבדקו את גרסת ווייסאך של GT2, שנקראת על שם המקום בו נמצא מרכז הפיתוח של פורשה, כי היא תקצץ לכם 18ק"ג מהמשקל הכולל, זאת בין היתר בזכות גלגלי מגנזיום שעוזרים להתנהגות משופרת של המכונית.

רק קחו בחשבון שהגרסה הזו גם תקצץ לכם לא מעט מהרזרבות הכספיות שלהם, כי היא תעלה לכם 300 אלף שקל יותר מאשר הגרסה הרגילה של GT2 RS, שתדלל את חשבון הבנק שלכם רק ב-2.7 מיליון שקל.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
פורשהרכבי יוקרהחדשות הרכב
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.