עד 1,100 דולר: פורסמו מחירי הכרטיסים למונדיאל 2018

פיפ"א פרסמה את מחירי הכרטיסים לטורניר שייערך ברוסיה; תושבי החוץ ישלמו מחירים גבוהים יותר בהשוואה למקומיים ■ כ-6,000 אוהדי כדורגל ישראליים צפויים להגיע למשחקים

11 חודשים לפני פתיחת גביע העולם בכדורגל, פירסמה פיפ"א את מחירי הכרטיסים לטורניר שייערך ברוסיה בקיץ 2018. כבר עכשיו מתברר כי תושבי חוץ יאלצו לשלם סכומים גבוהים מאוד עבור החוויה, ביניהם גם אוהדים רבים שצפויים להגיע מישראל.

פיפ"א חילקה את המחירים ל-4 קטגוריות, על-פי איכות הצפייה במגרש. המחיר ההתחלתי למשחק בטורניר יעמוד על 105 דולר - למשחקי שלב הבתים (לא כולל משחק הפתיחה) לקטגוריה 3. לשפ השוואה, לתושבים מקומיים יימכרו כרטיסים לאותם משחקים לקטגוריה 4 במחיר של 21 דולר (1,280 רובל).

כרטיס למשחק הפתיחה ב-16 ביוני 2018 באצטדיון לוז'ניקי במוסקבה יימכר לתושבי חוץ במחיר של 200 דולר בקטגוריה 3, ואילו למקומיים יוצעו כרטיסים במחיר 54 דולר (3,280 רובל).

הכרטיס היקר יהיה למשחק הגמר ב-15 ביולי באותו אצטדיון, והוא יימכר לתושבי חוץ במחיר שבין 455 דולר (קטגוריה 3) ל-1,100 דולר (קטגוריה 1). תושבים מקומיים יוכלו לרכוש כרטיס לגמר במחיר של 117 דולר (7,040 רובל).

רוסיה תארח לראשונה בתולדותיה את המונדיאל. האירוע יתפרס על פני 12 אצטדיונים שונים ב-11 ערים. מוסקבה תהיה העיר היחידה שתארח בשני אצטדיונים שונים.

כאמור, אלפי אוהדים צפויים להגיע למשחקים מישראל. לפי ההערכות של איסתא ספורט, מדובר בכ-6,000 ישראלים. המספר הגבוה נובע מהמרחק הקצר יחסית לרוסיה (לעומת ברזיל ודרום אפריקה, המארחות הקודמות) וכן מהתחזקותו של השקל מול הרובל.

עוד שיקול שישראלים רבים לוקחים בחשבון הוא שהטורניר הבא צפוי להתקיים בקטאר - לשם כנראה יהיה פחות נוח לנסוע.

לפי נתוני איסתא ספורט, למשחקי המונדיאל בדרום אפריקה נסעו כ-3,000 ישראלים - בעוד שלמונדיאל בברזיל נסעו כ-4,000 ישראלים.

כמה תעלה חבילה למשחקים ברוסיה? מחירה של חבילה הכוללת שני משחקים בשלב הבתים ובשלבים המוקדמים, כולל 4 לילות בבית מלון על בסיס חצי פנסיון, טיסות והעברות, ינוע בין 800-1,500 יורו.

ככל שהטורניר יתקדם, והמשחקים יהיו אטרקטיביים ומבוקשים יותר - כך מחירי החבילות יאמירו: כרטיסים לחצי הגמר או למשחק גמר ינועו בין 2,500-3,000 יורו לחבילה הכוללת 3-4 לילות, טיסות, לינה וכרטיסים למשחק.

יודגש כי מחירי החבילות לא תמיד כוללים כרטיסים במקומות ישיבה מועדפים, וההמלצה היא לוודא מראש היכן ממוקמים המושבים באצטדיון. בחלק מהמקרים המשמעות היא תוספת למחיר החבילה.

סמנכ"ל איסתא ספורט, עידו ווג, מספר כי עוד לפני שפיפ"א פרסמה את מחירי הכרטיסים, הורגש ביקוש גבוה, "שלא היה כמותו בשלושת המונדיאלים האחרונים". יצוין כי בילוי במשחקי כדורגל כחלק מבילוי של ישראלים בחו"ל הופך להיות נפוץ יותר ויותר.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
כדורגלפיפ"ארוסיהאיסתא ספורטמונדיאל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.