בוטל האיסור על לפטופים וטאבלטים בטיסות טורקיש לארה"ב

זאת 3 חודשים אחרי שהרשויות בארה"ב אסרו על העלאת מכשירים אלקטרוניים לטיסות של חברות תעופה בקווים מיעדים שונים במזרח התיכון

מטוס טורקיש איירליינס / צילום: אתר טורקיש איירליינס	מטוס טורקיש איירליינס / צילום: אתר טורקיש איירליינס

האיסור על העלאת לפטופים וטאבלטים לטיסות טורקיש איירליינס לארה"ב - בוטל. ב-25 במארס הודיעו הרשויות בארה"ב על איסור העלאת מכשירים אלקטרוניים לטיסות של חברות תעופה בקווים מיעדים שונים במזרח התיכון, האיסור בוטל לגבי החברות טורקיש איירליינס ואתיחאד איירווייז (חברת התעופה של אבו דאבי).

נוסעים ישראלים רבים טסים עם טורקיש בטיסות המשך מתל-אביב ליעדים שונים בארה"ב, ומהיום (ד') הם יוכלו להמשיך להחזיק במכשירים האלקטרוניים שברשותם גם בטיסה מאיסטנבול לארה"ב. בעקבות האיסור שהטילו הרשויות בארה"ב, הצטרפו גם הרשויות בבריטניה - איסור זה נותר עדיין על כנו. 

אילקר איסי, יו"ר ומנכ"ל טורקיש איירליינס, אמר כי במשך 102 ימים כ-82 אלף מכשירים אלקטרוניים (75% טאבלטים ולפטופים והשאר מכשירי קינדל ומצלמות) נאספו מידי נוסעי החברה ב-1,087 טיסותיה לארה"ב וממנה.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ארה"בטיסותלפטופטורקיש איירליינסמחשבי לוח (טאבלטים)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.