משרד החקלאות: בימים הקרובים צפוי מחסור בעופות טריים

המחסור צפוי בשל חגיגת עיד אל פיטר, המציינת את סיום חודש הרמאדן ■ גורמים ברשתות השיווק: "לא צפוי להשפיע על המחירים"

תרנגולות בכלובי סוללה /צילום: אנונימוס תרנגולות בכלובי סוללה /צילום: אנונימוס
שני מוזס 25.06.2017

משרד החקלאות הודיע היום (א') כי בשל חגיגת עיד אל פיטר, חג סיום חודש הרמאדן, עלול להיווצר מחסור בעופות טריים ברשתות השיווק, ואפשר כי לא יהיו בשוק די עופות טריים לצרכנים עד יום רביעי, הקרוב שכן החג מסתיים ביום שלישי.

לפי הודעת המשרד, הסיבה לכך נעוצה בהיעדרותו של כוח אדם מקצועי מהמשחטות במהלך החג. בימים אלה המשחטות לא יעבדו או יעבדו בהיקף מצומצם בגלל המחסור בעובדים. הפעילות צפויה להתחדש בהדרגה כבר ביום רביעי, כך שלקראת סוף השבוע תשוב אספקת העופות הטריים לפעול באופן סדיר.

במשרד החקלאות מציינים כי בעופות קפואים לא צפוי מחסור לאור חיי המדף הארוכים של המוצר, לעומת עופות טריים, שחיי המדף שלהם עומדים על כחמישה ימים.

גורמים ברשתות השיווק אמרו היום ל"גלובס": "זה חוסר שיורגש בכל הארץ, למעט סחורה שסופקה בסוף השבוע עם תוקף ליום שלישי כך שצפוי מחסור של יומיים שלושה. היום ומחר לא יהיו שחיטות עופות הטריים, וזה לא צפוי להשפיע על המחירים שכן אין עלייה מיוחדת בביקוש והאספקה צפוי להתחדש עד סוף השבוע."

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
משחטת עופותמשרד החקלאותעוף
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.