משרד הפרסום יהושע TBWA זכה במכרז הרכבת

על תקציב הפרסום התמודדו גם באומן, גליקמן, אדלר גיתם ו- LEAD

רכבת ישראל / צילום: איל יצהר רכבת ישראל / צילום: איל יצהר
ענת ביין-לובוביץ' 21.06.2017

משרד הפרסום יהושע TBWA זכה היום (ד') במכרז על תקציב הפרסום של רכבת ישראל- כך נודע לגלובס. על התקציב התמודדו בין היתר משרדי הפרסום באומן בר ריבנאי, גליקמן שמיר סמסונוב, אדלר חומסקי, גיתם BBDO ו- LEAD.

משרד הפרסום האחרון שזכה באופן רשמי במכרז של רכבת ישראל היה ראובני פרידן. לרכבת יש היסטוריה מורכבת עם ענף הפרסום וההתקשרות עם ראובני לא הייתה שונה בהרבה: בחלוף שנה וחצי מהזכייה במכרז עלתה מערכת היחסים בין הצדדים על סרטון ובסופו של דבר החלה הרכבת לנהל את תקציב הפרסום שלה במשרד פיגמנט שעה עבורה פרויקטים שונים.

הכוונה לצאת למכרז ריחפה באוויר מספר חודשים, אך רק בתחילת השנה האחרונה נעשו לצורך זה צעדים אופרטיביים. תנאי הסף של המכרז שפורסם הצביעו על כוונה ללכת על משרד פרסום גדול. התנאים דיברו על ניסיון של 5 שנים כמשרד פרסום בעל היבטים אסטרטגיים וקריאייטיביים, מחזור של לפחות 100 מיליון שקל על פי מחירי יפעת בקרת פרסום ב-2015, לקוח אחד לפחות בהיקף של 45 מיליון שקלים לפי מחירי יפעת ותקציב דיגיטל של לפחות 100 מיליון שקלים. עוד נדרש היקף עבודה של לפחות 2 מיליון שקל במצטבר בגוגל ופייסבוק ב-2015.

המכרז כלל כמה שלבים לרבות מצגות קריאטיב אסטרטגיה ושלב מסחרי. התהליך עצמו יצא לדרך לפני כמה חודשים ולשלב המסחרי היה משקל גדול.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
פרסוםרכבת ישראל
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.