חשד: התחזה לבכיר בחברת תקשורת ועקץ עסקים בכמיליון ש'

לפי החשד, תושב נתניה בן 26 התקשר לעסקים וחברות שונות, הציג את עצמו כסמנכ"ל כספים בחברת תקשורת והזמין סחורות בשווי של עשרות ומאות אלפי שקלים, תוך מצג-שווא כי מדובר בהזמנה המיועדת לחברת התקשורת בה הוא עובד

האקר  / צלם: טינקסטוק האקר / צלם: טינקסטוק
חן מענית 20.06.2017

חקירה של יחידת ההונאה במשטרת ישראל חשפה חשוד, תושב נתניה בן 26, שהתחזה לסמנכ"ל כספים בחברת תקשורת וביצע לפי החשד במירמה עסקאות בשווי של כמיליון שקל.

לפי החשד, החשוד התקשר לעסקים וחברות שונות, הציג את עצמו כסמנכ"ל כספים בחברת תקשורת והזמין סחורות בשווי של עשרות ומאות אלפי שקלים, תוך מצג-שווא כי מדובר בהזמנה המיועדת לחברת התקשורת בה הוא עובד, וזאת באמצעות מסמכים וטפסים מזויפים הנושאים את לוגו החברה.

בנוסף, לפי החשד החשוד נהג להשתמש ביישומון המשנה את מספר הטלפון, אותו רואה מקבל השיחה, על-מנת ליצור רושם כי מדובר במספר של חברת התקשורת שלכאורה בה הוא עובד; כמו כן נהג החשוד להתכתב ביישומון מסרים ולהשתמש בתמונתו האמיתית של סמנכ"ל הכספים בחברה.

עוד עולה מהחקירה כי באחד מהמקרים, החשוד יצר קשר עם בית עסק לממכר מוצרי חשמל במרכז הארץ וביצע הזמנה של מוצרי חשמל בשווי של כ-470 אלף שקל

עוד נטען כי במקרה אחר רכש החשוד עשרות מכשירי ג'קוזי ומוצרים נלווים בשווי של כ-270 אלף שקל.

לפי החשד, במקרה נוסף רכש החשוד מוצרי אלקטרוניקה בשווי של כ-250 אלף שקל משלוח, אשר סוכל בדרכו על-ידי בלשי משטרת ישראל; ובמקרה אחר אשר סוכל בחלקו על-ידי המשטרה, רכש החשוד רחפנים בשווי של כ-380 אלף שקל .

כאמור, החשוד נעצר ויובא היום (ג') לדיון בהארכת מעצרו. 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
הונאהמרמהעוקץקבלת דבר במרמההתחזות
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.