נועז בר-ניר מונה למנכ"ל קופת-חולים כללית

יחליף בתפקיד את אלי דפס ■ עפ"י הערכות, דירקטוריון הכללית העדיף למנות את מנכ"ל איכילוב, פרופ' רוני גמזו, שבעצמו הביע בעבר כמיהה לתפקיד, אולם גמזו ויתר על המינוי, משום שהשלים בקושי שנתיים כמנכ"ל איכילוב

נועז בר ניב  / צלם: שיר גולני נועז בר ניב / צלם: שיר גולני
שי ניב 25.05.2017

דירקטוריון קופת-חולים כללית, בראשותו של אלי אדמוני, קיבל את המלצת ועדת האיתור אשר בראשותו, שבה היו חברים השופט בדימוס דוד בר-אופיר וחברת הדירקטוריון ד"ר חניתה צימרין, ובחר היום (ה') בנועז בר-ניר למנכ"ל הכללית.

על-פי הערכות, דירקטוריון הכללית העדיף למנות את מנכ"ל איכילוב, פרופ' רוני גמזו, שבעצמו הביע בעבר כמיהה לתפקיד, אולם גמזו ויתר על המינוי, משום שהשלים בקושי שנתיים כמנכ"ל איכילוב. 

בר-ניר (53), שהיה בעבר סמנכ"ל וראש חטיבת הכספים בכללית, חוזר לכללית לאחר שכיהן בתפקידי ניהול בכירים במשק, ביניהם מנכ"ל משרד התיירות ומנכ"ל התאחדות המלונות בישראל, תפקיד אותו הוא ממלא בימים אלה

אדמוני, יו"ר דירקטוריון הכללית, מסר: "אני מברך את נועז עם קבלת המינוי וסמוך ובטוח כי היכרותו העמוקה עם הכללית, ניסיונו הרב בניהול בכיר ועשייתו המגוונת ובעלת ההישגים בשנים האחרונות, יביאו להצלחתו בתפקיד ולהצלחת הארגון כולו. אני שב ומודה לאלי דפס, המסיים בימים אלה את תפקידו כמנכ"ל, על הובלת הכללית להישגים רבים אשר מיצבו אותה כארגון הבריאות המוביל בישראל".

בר-ניר מסר: "אני מודה לוועדת האיתור ולדירקטוריון על האמון שניתן בי וגאה לחזור למשפחת הכללית, שהוא ארגון הבריאות המוביל והחשוב בישראל. ביחד עם אנשי הכללית נמשיך להוביל ולהתמודד בהצלחה עם האתגרים הרבים העומדים בפנינו".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
אלי דפסמינוי בכיריםקופת חולים כלליתרוני גמזונועז בר-ניר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.