לאומי: רוסק-עמינח ממנה שני חברי הנהלה לתחום הטכנולוגיה

הבנק ממנה את שי בסון ממגדל לראש חטיבת טכנולוגיות ואת אילן בוגנים למנהל טכנולוגיה וביג דאטה ראשי

רקפת רוסק עמינח בנק לאומי / צלם: בלומברג רקפת רוסק עמינח בנק לאומי / צלם: בלומברג
עירית אבישר 25.05.2017

בצעד חריג, החליטה מנכ"לית בנק לאומי  (3057 ,‎+0.79%‏)  רקפת רוסק-עמינח למנות שני חברי הנהלה שיהיו אחראים על תחום הטכנולוגיה של הבנק: שי בסון מונה לראש חטיבת לאומי טכנולוגיות, ואילן בוגנים מונה לתפקיד מנהל טכנולוגיות ראשי ומנהל דאטה ראשי.

בעוד בוגנים עובד כבר היום בבנק לאומי, בסון מגיע אל הבנק מחברת מגדל. הוא שימש ב-7 השנים האחרונות כמשנה למנכ"ל וראש חטיבת טכנולוגיה ומשאבים בקבוצת מגדל. קודם לכן כיהן בתפקידים בכירים בקבוצת מלם-תים, ולפני כן כיהן במשך יותר מ-20 שנה בתפקידים טכנולוגיים בצה"ל. בסון הוא חבר ההנהלה הרביעי שרוסק-עמינח מגייסת מענף הביטוח בשנים האחרונות.

בוגנים מכהן כיום כמ"מ ראש חטיבת הטכנולוגיות של לאומי, לאחר שהחליף בתפקיד את דן ירושלמי שעזב לפני מספר חודשים, על רקע יחסים מתוחים וחיכוכים עם ועד העובדים. בוגנים מכהן בלאומי מזה מספר שנים בתפקידים בכירים בחטיבת לאומי טכנולוגיות ולפני כן כיהן במשך 15 שנים בתפקידים בכירים בחברת אמדוקס, האחרון שבהם היה סגן נשיא. בוגנים ייכנס למעשה לתפקיד חדש, שיצרה רוסק-עמינח, ויתמקד בתחום הביג דאטה. בשני מינויים אלה משלימה רוסק-עמינח את סבב המינויים הרחב שביצעה בהנהלת הבנק בחודשים האחרונים.

רוסק-עמינח משקיעה משאבים רבים בתחום הטכנולוגיה, ומנסה להוביל את לאומי כמה שניתן לתחום הטכנולוגיה והחדשנות. בין היתר היא החליטה להקים בנק דיגיטלי עם מערכות ליבה חדשות - פפר, בו הושקעו לפחות כמה עשרות מיליוני דולרים. פפר נמצא היום בשלב הפיילוט, והשקתו לכלל הלקוחות עדיין מתעכבת.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בנק לאומימינוי בכיריםרקפת רוסק עמינחBig Data (נתוני עתק)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.