שירות הטלוויזיה של פרטנר יכלול גם את ערוץ הילדים

פרטנר הגיעה לסיכום עם RGE, בעלת ערוץ הילדים, לאחר שלפני כמה ימים סיכמה איתה גם על רכישת חמשת ערוצי ספורט 5 ■ בתחילת השנה ירד ערוץ הילדים משידורי yes

מועד השקת שירות הטלוויזיה של פרטנר מתקרב, והיום (ה') מודיעה החברה כי הוא יכלול גם את ערוץ הילדים של קבוצת RGE ואת ערוץ לוגי מבית אותה חברה. ערוץ הילדים הוא המותג הוותיק ביותר בתחום החשוב של תכני ילדים ונוער שיחד עם תחום הספורט נחשב לאחד מחסמי המעבר הבולטים, שמונעים מלקוחות לנטוש את yes והוט הוותיקות.

לפני כמה ימים הודיעה פרטנר כי רשמה התקדמות משמעותית גם בתחום הספורט כשחתמה עם אותה RGE על הסכם ל-5 שנים, שיאפשר לה להציע ללקוחותיה את חמשת ערוצי ספורט 5. מיזם הטלוויזיה של פרטנר אמור להיות מושק בשבועות הקרובים ומחירו לצרכן עדיין לא פורסם.

בין תכני הילדים והנוער של הערוץ שישודרו בפרטנר נכללים "הבנים והבנות", "הפיג'מות", "אלישע" ועוד. תכנים אלה לא יכללו כמובן את הפקות המקור הבלעדיות שביצעו בערוץ לאורך השנים עבור yes והוט (כמו "Oboy" ששודר ב-yes ועדיין נתון כעת במחלוקת משפטית, או "גאליס" ששודרה בהוט).

ההסכם המדובר מהווה חדשות טובות ל-RGE לאחר שבינואר השנה ניצלה yes נקודת יציאה והודיעה כי היא מוותרת על ערוץ הילדים שלה לטובת ערוץ חלופי שמופק על-ידי חיים סלוצקי. במקביל, גם מועד חידוש החוזה של הוט עם RGE בכל הנוגע להמשך שידורי ערוץ הילדים בפלטפורמה מתקרב, ושני הצדדים מנהלים משא ומתן בעניין, כשגם כאן עצם העובדה של- RGE יש הסכם עם פרטנר נותנת לה כעת דחיפה מסוימת. בפלטפורמה הרביעית, סלקום TV, מוצעים כיום תכני ילדים במסגרת ספריית ה-VOD ובנוסף משודר בה ערוץ בייבי.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
פרטנרערוץ הילדים‏RGE
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.