צפו: הפיתוחים שסומנו כדבר הגדול הבא בעולם הטכנולוגיה

כנס ההיי-טק השנתי "בינת אקספו 2017" הפך זה מכבר לאירוע השנתי המרכזי של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת בישראל ■ למעלה מ-5,000 אנשי טכנולוגיה וחובבי חידושים הגיעו בשבוע שעבר לכנס בגני התערוכה בת"א

קרן כהן 24.05.2017

כנס ההיי-טק השנתי של קבוצת רד בינת, "בינת אקספו 2017", הפך כבר למסורת של ממש ומסומן כאירוע השנתי המרכזי של תעשיית טכנולוגיות המידע והתקשורת בישראל.

למעלה מ-5,000 חובבי חידושים, יחד עם אנשי טכנולוגיה מישראל והעולם, מנהלי ומקצועני מערכות המידע במגזר הארגוני, הממשלתי, הביטחוני והעסקי, מילאו שטח של כ-6,000 מ"ר בגני התערוכה בתל-אביב וצפו בתצוגות ויכולות שהפגינו למעלה מ-70 חברות טכנולוגיה מהארץ ומהעולם.

אלון בן-צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, ציין כי "אנחנו עדים לתהליך אולי לראשונה מזה עשור של גידול בהוצאות של ה-IT בארגון. התחזיות מדברות שנוציא יותר כסף. התחזיות מדברות על 3% בשנה, שזה מספרים שלא ראינו הרבה שנים. היינו באפס או אפילו מתחת לזה. זה מעיד על כך שארגונים מבינים שדיגיטל הוא ערך, וצריך להשקיע בו יותר. הנהלות ומנכ"לים מבינים שזה דבר חשוב ומקדישים לזה תקציבים, מכוונות ועשייה".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בינתטכנולוגיהמערכות מידערד בינת
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.