ההנחות במוניות מנתב"ג: מוניות הדר מבקשת דחייה במכרז

החברה מבקשת מרשות שדות התעופה לדוחות בחודש את המכרז כדי לאפשר לה ליישב את המחלוקת עם חברת Gett בעניין ההנחה של 31% מתעריפי הנסיעה במוניות משדה התעופה

מוניות / צילום: תמר מצפי מוניות / צילום: תמר מצפי
מיכל רז-חיימוביץ' 23.05.2017

חברת מוניות הדר פנתה לרשות שדות התעופה בבקשה לדחות בחודש את המכרז על ההסעות מנתב"ג ולאפשר לה ליישב את המחלוקת עם חברת Gett.

נזכיר כי שתי החברות זכו יחד במכרז הפעלת המוניות מנתב"ג בתמורה להנחה של 31% ממחירון הנסיעות (לא כולל תוספות מיוחדות בהן מזוודות או נוסע שלישי). עוד קובע המכרז כי על כל נוסע ישלם נהג המונית סכום של 5 שקלים (שלא ייגבו מהנוסע).

אלא שזמן קצר לאחר הזכייה המשותפת במכרז, נהגי מוניות הדר, שהפעילה עד כה לבדה את ההסעות מנתב"ג באופן בלעדי ומונופליסטי, טענה כי תנאי הזכייה מרעים עמה, כשהטענה העיקרית היא ש-Gett הפרה את הבטחתה לסבסד לכלל הנהגים את ההנחה האמורה. עוד נזכיר כי רעיון הזכייה המשותפת הוא לאפשר לתחנה מסורתית ולאפליקציה את הזכייה המשולבת, כש-Gett לבדה לא תוכל לגשת למכרז ללא תחנה מסורתית.

בפנייה ששיגר היום (ג') בא-כוחה של מוניות הדר לאמיר לבנוני, המנהל המסחרי של רש"ת, מבקשת החברה דחייה של 30 ימים עד להסדרת המחלוקת בין שתי החברות, לאור העובדה ש"נתגלעו חילוקי דעות ואי-הסכמות מהותיות" בין שתי החברות, בין היתר "מאחר ש-Gett אינה מוכנה לעמוד בהתחייבויותיה כלפי מוניות הדר ובסיכומים עמה".

עוד צוין כי החברה לא תוכל לחתום על חוזה ההרשאה במתווה הנוכחי, ועל כן במטרה להתגבר על "חבלי הלידה" של ההתקשרות בחוזה ההרשאה, הבקשה היא להאריך את משך המכרז.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
מוניותמכרזנתב"גרשות שדות התעופהGETT (גט טקסי GetTaxi)
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.