לשלם פחות: ריינאייר מציעה מיליוני חדרי מלון במחיר מוזל

חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה השיקה את Ryanair Rooms - חטיבת המלונות והאירוח באתר האינטרנט שלה, המציעה ל-120 מיליון לקוחותיה מבחר גדול במיוחד של מלונות, הוסטלים, צימרים, וילות נופש ודירות לטווח קצר - והכול במחירים נמוכים במיוחד

באדיבות עירית רוזנבלום, Monitour news

ריינאייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה, השיקה את Ryanair Rooms - חטיבת מלונות באתר האינטרנט שלה, המציעה ל-120 מיליון לקוחותיה מבחר גדול יותר של מלונות, הוסטלים, צימרים, וילות נופש ודירות נופש, והכול במחירי לואו-קוסט.

קטגוריית ה-Ryanair Rooms החדשה מציעה חיפוש דינמי משופר עם פישוט של הליך ההזמנה, המאפשר ללקוחות לבחור מבין יותר מ-1.2 מיליון חדרי אכסון בעולם; לבחור בין סוגים רבים יותר של אפשרויות לינה; לבחור לפי מחיר, פופולריות וסוג הנכס; לחפש באמצעות מפה אינטראקטיבית; וכן לערוך השוואת חדרים לפי סוג ומחיר.

ריינאייר שואפת ככל הנראה להיהפך ל"אמזון של הנסיעות", כלומר, חברה המציעה את כל תחומי התיירות, שתציע את אתר האינטרנט הגדול ביותר בתחום התעופה, את האפליקציה הטובה מסוגה עם יותר מ-19 מיליון משתמשים ויותר מ-20 מיליון משתמשים שנרשמו לתוכנית הלקוחות המותאמת אישית שלה - "My Ryanair".

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
בתי מלוןחברות תעופהתיירותלואו קוסט
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.