רייטינג שבועי: "הישרדות" הביאה את רשת לראש הטבלה

למרות ההובלה, מדובר בנתון נמוך לעומת השקת העונה הקודמת ■ "ארץ נהדרת" ירדה למקום הרביעי, אך קשת כבשה את הטבלה עם 5 תוכניות

יונתן כיתאין 21.05.2017

לאחר חודשים ארוכים, רשת מצליחה לשוב ולהוביל את טבלת הרייטינג השבועית הודות להשקת העונה החדשה של "הישרדות". פרק הפתיחה ששודר אמש רושם נתון של 26.3% ו-811 אלף צופים בכלל האוכלוסייה, מה שמספיק לו כדי להתברג בראש הטבלה.

יחד עם זאת, בהתחשב בעובדה שפרק ההשקה של העונה הקודמת, שאמנם שודר בחורף, הגיע לנתון של 31.7%, והעונה הקודמת כולה זכתה לממוצע של 33.6%, לא בטוח שנתון הפתיחה של העונה הנוכחית הוא בשורה כל כך גדולה.

חמש התוכניות הבאות בדירוג השבועי שייכות כולן לזכיינית המתחרה, קשת, כך שלמרות ירידה מסוימת בנתוני התוכניות שלה (אולי גם על רקע ל"ג בעומר, בערב יום א') היא עדיין שולטת בטבלה. "ארץ נהדרת", שהובילה בבטחה בשבועות האחרונים עם מספרים יפים, נאלצה להסתפק השבוע ב-22.2% ובמקום הרביעי בלבד. מקדימות אותה עדי אשכנזי עם "מה זה השטויות האלה" ו-24.3% במקום השני, ומועדון לילה עם 22.9% במקום השלישי. שתי התוכניות הנוספות של הזכיינית שנכנסו לדירוג הן "להיות איתה" (מקום 5), ו"הנופש המושלם" (מקום 6). רשת מכניסה לטבלה רק עוד תוכנית אחת: "המערכת" עם 16.1% (מקום 9).

עניין גדול עוררה השבוע פתיחת שידורי התאגיד ביום שני. עד כה, וכפי שהיה צפוי יש לומר, המשדרים החדשים משיגים נתונים נמוכים שלא שונים מהותית מאלה שהושגו בערוץ 1. נקודת האור היחסית נוגעת למהדורה המרכזית, שאחרי 4 משדרים מציגה ממוצע של 5.5% (מהדורת הפתיחה הגיעה ל-6.8%). משדר הפריים בעל הרייטינג הגבוה ביותר השבוע היה תוכנית הסאטירה "עד כאן!" בהגשת מיכאל הנגבי, עם 4.5%.

ערוץ 10 רשם הישג חריג ביום רביעי, כשהמשדר המעניין של "המקור" על פרשת ניסים חדד, זכה לרייטינג של 13.4%, והפך לתוכנית הנצפית ביותר באותו ערב. התוכנית הנוספת של הערוץ שמגיעה לרייטינג דו-ספרתי היא "גב האומה" ששודרה אמש (10.2%).

בגזרת חדשות סוף השבוע "אולפן שישי" צוללת - אחרי שבוע סוער - לרייטינג של 11.5% בלבד. "שישי" עם אילה חסון מגיעה לרייטינג של 7%, כך שהפער בין התוכניות שוב מצטמצם. המהדורה של "כאן" עם יאיר ויינרב ותמר אלמוג מסתפקת ב-2.8%. בשבת: "חדשות סוף השבוע" בהגשת דנה ויס מגיעה ל-17.6%, "המגזין" עם אושרת קוטלר ל-7.7%, ו"רואים עולם" עם יעקב אחימאיר מגיעה ל-4.3%.

רייטינג 21-5-17
 רייטינג 21-5-17

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
הישרדותקשת 12רייטינגרשת 13תאגיד השידור "כאן"
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.