פאר בלתי נתפס: צפו באחוזה שמציע טראמפ למכירה

הוא קנה אותה לפני כ-4 שנים בפחות מ-20 מיליון דולר, וכעת הוא מבקש תמורתה כ-28 מיליון ■ הצצה מבפנים לאחוזת הענק המפוארת שמחזיק נשיא ארה"ב דונלד טראמפ באיים הקריביים, אשר מוצעת כעת למכירה

MAKO living 19.05.2017

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ העמיד לאחרונה למכירה את האחוזה היוקרתית שלו בסן מרטן שבאיים הקריביים, כך פורסם בכלי התקשורת בארה"ב. האחוזה, לה שאטו דה פאלמירס Le Château des Palmiers)) שמה, נרכשה בידי טראמפ בשנת 2013 ומתפרסת על פני כ-20 דונם, והיא כוללת בית ראשי גדול ובית אורחים שמכילים בסך הכל 11 חדרי שינה.

האחוזה ממוקמת ממש על חוף הים במפרץ Plum, ומלבד חדרי השינה המפוארים, היא כוללת גם בריכה מחוממת, מגרש טניס, חדר כושר מאובזר ובר חיצוני. כמו כן, בשטח האחוזה נכללת גם יחידת מגורי עובדים עם שני חדרי שינה נוספים.

הערכות בשוק גורסות שהסכום שמבקש נשיא ארה"ב תמורת האחוזה עומד על כ-28 מיליון דולר, כשהסכום בו היא הוצעה למכירה לפני כארבע שנים עמד על קצת פחות מ-20 מיליון דולר, כך שיש להניח שטראמפ שילם תמורתה אף פחות מכך.

טראמפ עצמו אגב, לא מתגורר באחוזה, והיא משמשת עבורו כנכס מניב שמוצע להשכרה, שלפי ההערכות מכניס לו בין 100 אלף למיליון דולר בשנה.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
דונלד טראמפ
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.