Wandera, חברת סייבר סמי-ישראלית, גייסה 27.5 מיליון דולר

Wandera, המתמחה בניהול ואבטחת מידע למכשירי סלולר, הוקמה על ידי הישראלים לשעבר, האחים אלדר ורועי טובי, שכבר אינם מתגוררים בארץ

האחים אלדר ורועי טובי / צילום: החברה עצמה האחים אלדר ורועי טובי / צילום: החברה עצמה
טלי ציפורי 18.05.2017

החברה הסמי-ישראלית Wandera, המתמחה בניהול ואבטחת מידע למכשירי סלולר, גייסה 27.5 מיליון דולר והשלימה מהקמתה גיוס של 50 מיליון דולר. Wandera הוקמה על ידי הישראלים לשעבר, האחים אלדר ורועי טובי, שכבר אינם מתגוררים בארץ. בישראל מעסיקה החברה רק 5 איש לצורך מחקר איומי סייבר.

Wandera מתכננת להרחיב את פריסתה הגלובלית ולהמשיך בפיתוח טכנולוגיות ה-Gateway שלה, ובעיקר את המנוע האנליטי - MIRIAM, שנועד לזהות Zero day attacks (התקפות שבהן נעשה שימוש בפרצת אבטחה שלא הייתה ידועה עד כה) ולהציף תובנות אנליטיות חדשות תוך שימוש בטכניקות למידת מכונה. "רק בשבוע שעבר, זיהה המנוע 400 גרסאות חדשות של נוזקת הכופר המסוכנת SLocker, שנחשבה לנחלת העבר", טוענת החברה בהודעתה. "היתרון של MIRIAM מבוסס על יכולת סריקה נרחבת של נתונים ממכשירים ניידים - בשנת 2016 סרק ה-Gateway של החברה 26 מיליארד בקשות באינטרנט סלולרי, לרבות 700,000 יישומים ייחודיים ויותר מ-10 מיליון דומיינים באינטרנט".

Wandera

שנת הקמה: 2012

מה החברה עושה: סייבר סקיוריטי

מייסדים: האחים אלדר ורועי טובי (מנכ"ל ונשיא, בהתאמה)

סך גיוסי הון עד כה: 50 מיליון דולר

מספר עובדים: 120, רק 5 מתוכם בישראל. מתכננת לגייס בשנה הקרובה 70 עובדים, רק 10 מתוכם בישראל

בעלי מניות עיקריים: הקרנות Sapphire, Bessemer, 83North

מקור: IVC אונליין והחברה עצמה

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
גיוס הוןסייבר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.