ממקדת פעילות: מדיוונד מחליפה את רוב הדירקטוריון

את המהלך הובילה חברת כלל תעשיות ביוטכנולוגיה הנסחרת בתל אביב לפי שווי של 530 מיליון שקל ■ כת"ב מחזיקה 43% ממדיוונד

נאסד"ק / צילום: רויטרס נאסד"ק / צילום: רויטרס
גלי וינרב 18.05.2017

חברת מדיוונד  (16.99 ,‎-2.58%‏) , שפיתחה ומשווקת תרופה לטיפולב כוויות ונמצאת בתהליך פיתוח וניסויים קליניים בתרופה לשוק הגדול יותר של ריפוי פצעים כרוניים, הודיעה על החלפת 4 מתוך 6 חברי דירקטוריון, לשם שיפור המיקוד בתחום ריפוי הפצע.

מדיוונד נסחרת לפי שווי של 142 מיליון דולר בנאסד"ק. בשנה האחרונה עלתה מנייתה 22%, בעיקר בעקבות התקדמות בניסויים הקליניים בתחום ריפוי הפצע.

את המהלך הובילה חברת כלל תעשיות ביוטכנולוגיה הנסחרת בתל אביב לפי שווי של 530 מיליון שקל. כת"ב מחזיקה 43% ממדיוונד.

הדירקטורים החדשים הם: ד"ר ויקי ר. דרייבר, רופאה בכירה בתחום ריפוי הפצע והמובילה הרפואית של תחום ריפוי הפצע ב חברת התרופות נוברטיס, אשר הייתה מעורבת עם ה- FDA , רשות המזון והתרופות האמריקאית, בקביעת יעדים בניסויים קליניים לאישור תרופות בתחום ריפוי הפצע; סטיבן טי. ווילס, עד לאחרונה יו"ר פעיל ומנכ"ל בחברת Dermas Sciences , חברה ציבורית בתחום ריפוי הפצע שנרכשה לאחרונה על ידי integra Lifesciences ב-204 מיליון דולר.

כמו כן הומלץ לחברה למנות את הדח"צים הבאים: הראשון, ניסים משיח, שניהל עד לאחרונה את חברת ריפוי הפצעים מקרוקיור (עד לכשלונה של מקרוקיור בשני ניסויים קליניים, אשר למעשה חיסל את פעילותה) וכן שימש בעבר כמנכ"ל הפעילות הישראלית של חברת אומריקס, שנמכרה לתאגיד ג'ונסון אנד ג'ונסון ב-438 מיליון דולר והשני, שרון כוחן, המכהן כסמנכ"ל בכיר בחברת התרופות פריגו.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
דירקטוריוןמדיוונד
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.