רשת למטייל תפעיל FREE WALKING TOURS

מדובר בסיורים מאורגנים המוגבלים לזמן של 3 שעות לכל היותר ושאינם חורגים מ-5 ק"מ, והמשתתפים אינם מחויבים בתשלום על הסיור ויכולים לבחור בסופו האם ואיזה סכום לשלם למדריך

שני מוזס 18.05.2017

רשת למטייל תפעיל באמצעות אתר האינטרנט שלה טיולי סיורים מאורגנים במסגרת Walking Free Tours, קונספט שפועל כיום בצורה מאורגנת בלמעלה מ-70 מדינות בעולם.

מדובר בסיורים מאורגנים המוגבלים לזמן של 3 שעות לכל היותר ושאינם חורגים מ-5 ק"מ, והמשתתפים אינם מחויבים בתשלום על הסיור ויכולים לבחור בסופו האם ואיזה סכום לשלם למדריך. במסגרת הסיור הנוהל הוא שאסורה הכניסה לאטרקציות שגובות תשלום, כך שהמשתתפים לא ייאלצו להוציא כסף במהלך הסיור כלל.

עד כה בישראל הסיורים פעלו באופן לא רשמי באמצעות הרשויות המקומיות, והחל מהימים הקרובים הם יחלו לפעול באתר של רשת למטייל בכל רחבי הארץ, גם בתוך הערים וגם בשמורות טבע.

"ברגע שאתה מטייל עם הדרכה, יש איכויות וערך מוסף אחר לטיול. כל נושא הטיולים המאורגנים בישראל לא עבד, אנשים לא רצו לשלם על זה", אומר יובל לימון, מנכ"ל רשת למטייל.

לדבריו, "עם ישראל אוהב לטייל, שישי-שבת הכול פקקים, אבל בגלל העלות של הסיורים הייתה עד היום היענות מועטה יחסית לסיורים מאורגנים. אנחנו מקווים לגרום לקהל הישראלי להמשיך לטייל".

על-פי התכנון, הרשת תפעיל מדי סוף שבוע בין 5-10 סיורים, בניסיון להנגיש את הטיולים לקהלים חדשים, ולשם כך תייצר פלטפורמה אינטרנטית שתציע סיורים עם כ-20 מדריכים, כאשר התשלום והמשך ההעסקה של המדריכים יתבססו על המשוב באתר של החברה.

בשלב הראשון הסיורים יועברו בעברית בלבד, ובהמשך יתווספו גם מדריכים באנגלית.

רשת למטייל, שהוקמה ב-1983, מחזיקה כיום ב-22 סניפים ומעסיקה כ-250 עובדים. הרשת מפעילה חנות אינטרנטית מזה למעלה משנה ומשווקת למעלה מעשרת אלפים מוצרים. ישנם כ-100 אלף מבקרים ביום באתר למטייל, זאת בנוסף ל-30-20 אלף מבקרים באתר "טיולי". 

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
טיוליםלמטייליובל לימון
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.