הירידה בתגמול המנייתי קיצצה כרבע מעלות שכר מנכ"ל ורינט

ב-5 השנים האחרונות מסתכמת עלות שכרו של דן בודנר ב-41.4 מיליון דולר ■ ורינט, ספקית מערכות מודיעין, נסחרת בשווי של 2.5 מיליארד דולר

דן בודנר, מנכ"ל ורינט / צילום: צילום: איל יצהר דן בודנר, מנכ"ל ורינט / צילום: צילום: איל יצהר
שירי חביב ולדהורן 17.05.2017

עלות שכרו של דן בודנר, נשיא ומנכ"ל חברת הטכנולוגיה ורינט, ירדה בכ-27% בשנת הכספים האחרונה, לעומת השנה שקדמה לה. כך עולה מדיווח שהעבירה ורינט ל-SEC, רשות ניירות הערך של ארה"ב, לפני מספר ימים.

עלות השכר של בודנר בשנה שהסתיימה בסוף ינואר 2017 (שנת הכספים של ורינט מתחילה בפברואר) עמדה על 7.5 מיליון דולר, לעומת כ-10.2 מיליון דולר שנה קודם לכן. עיקר הירידה נבעה מירידה בתגמול המנייתי של בודנר, שהסתכם ב-5.9 מיליון דולר לעומת 8.7 מיליון דולר בשנה הקודמת.

עם זאת, שכר הבסיס השנתי שלו דווקא עלה מעט, ל-752 אלף דולר. גם אצל הבכירים האחרים בוורינט נרשמה ירידה בעלות השכר בשנה החולפת, ועלויות השכר שלהם נעו בטווח שבין 1.6-2 מיליון דולר. בחמש השנים האחרונות מסתכמת עלות שכרו של בודנר ב-41.4 מיליון דולר.

ורינט מספקת מערכות ושירותים בתחום המודיעין העסקי והביטחוני, והיא נסחרת בנאסד"ק לפי שווי של 2.5 מיליארד דולר, לאחר שמנייתה עלתה ב-24.2% בשנה האחרונה. עם זאת, המניה רחוקה ב-39% מהשיא אליו הגיעה המניה לפני כשנתיים.

ורינט עדיין לא פרסמה את דוחות הרבעון הפיסקאלי הראשון. בשנת הכספים שהסתיימה בינואר 2017, הכנסות ורינט ירדו ב-6% לכ-1.1 מיליארד דולר והיא עברה להפסד נקי של 26.2 מיליון דולר. על בסיס Non-GAAP ורינט רווחית, אך הרווח השנתי שלה ירד ב-17% ל-159 מיליון דולר שהם 2.51 דולר למניה. החברה מצפה לחזור לצמיחה בשנת הכספים הנוכחית, ולרשום הכנסות של כ-1.14 מיליארד דולר ורווח נקי Non-GAAP של 2.7 דולר למניה.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
ורינטקיצוצי שכרשכר בכיריםדן בודנר
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.