עמוס לוזון חגג ל"ג בעומר בווילה שרכש בארסוף ב-21 מ' ש'

לוזון, שבבעלותו גם מחצית מנכס צמוד ביישוב היוקרתי, ובת זוגו אירית רחמים, אירחו אמש עשרות חברים מעולם העסקים והספורט

שירי דובר 15.05.2017

זמן שהמונים הדליקו אמש (ב') את מדורות ל"ג בעומר, התקבצו עשרות אנשי עסקים וחברים מעולם הספורט לחגיגת ל"ג בעומר בסגנון אחר, אותה ערכו מפיקת האירועים אירית רחמים ובן זוגה עמוס לוזון, בעלי ויו"ר חברת הנדל"ן והתשתיות הנושאת את שמו.

את הבשורה וההזמנה על האירוע המושקע, קיבלו המוזמנים מבעוד מועד, בשיחת טלפון אישית מבני הזוג. אולם ההפתעה לא הסתיימה בכך, מאחר שמיקום האירוע מעניין לא פחות. ל"גלובס" נודע כי לוזון הזמין את הבאים לווילה שבה הוא מתגורר ביישוב היוקרתי ארסוף שבחוף השרון, אותה רכש לפני כשנה תמורת כ-21 מיליון שקל. שטחו של הנכס מתפרש על פני 1,400 מ"ר.

שכנים מול הים

היישוב האקסקלוסיבי, כך נראה, קסם ללוזון במיוחד. בסמוך לנכס שבו התקיים האירוע (ברחוב מול הים) הוא מחזיק נכס נוסף, זהה בשטחו, אותו הוא מייעד ככל הידוע לשפץ בעתיד. נכס זה מוחזק בשותפות עם בעלים נוספים.

שכנים קרובים לביתו של לוזון הם בני הזוג יהודית וקובי ריכטר, בעלי חברת המכשור הרפואי מדינול. עוד שמות של תושבים בארסוף הם המיליארדרים בני שטיינמץ, עידן עופר ומריוס נכט וכן שגריריהן של מספר מדינות. נזכיר כי מדובר ביישוב סגור ושמור, היושב על מצוק כורכר. בארסוף, שנוסד בשנת 1995, תמצאו בתים פרטיים בלבד, ולא ניתן לקבל בו רשיון עסק.

בחוגגים אתמול ניתן היה למצוא את: עו"ד ארז תיק, מנכ"ל קבוצת לוזון; דורי סגל, מנכ"ל גזית גלוב (שמכרה ללוזון אשתקד את השליטה בקבוצת א. דורי - שהפכה לקבוצת לוזון); רונן אשכנזי, לשעבר מנכ"ל א. דורי; יוסי אירני, מבעלי פקטורי 54; דוד פתאל, בעלי רשת מלונות פתאל; קובי רוגובין, מבעלי רוגובין נדל"ן; השכנים ניר שרצקי, בעלי איתוראן, זוגתו גלית פרבר שרצקי ואחרים.

עסקים, יזמות וכדורגל

לוזון, יזם נדל"ן ואישיות מוכרת בכדורגל הישראלי (בעבר נחשב לפטרון של קבוצת מכבי פתח-תקוה), הפך לבעל השליטה בקבוצת לוזון (לשעבר א. דורי) בינואר 2016, אז רכש במהלך בזק את עיקר מניותיה מידי ענקית הנדל"ן המניב גזית גלוב תמורת כ-10 מיליון שקל בלבד. לוזון מחזיק כיום כ-76% ממניות קבוצת לוזון בשווי של כ-155 מיליון שקל, והחברה נסחרת בשווי של כ-200 מיליון שקל. זאת, לאחר זינוק של מאות אחוזים שנרשם בערכה של מניית החברה מאז שלוזון רכש את השליטה בה. בשבוע שעבר אישרו בעלי המניות של קבוצת לוזון תגמול שנתי של 1.2 מיליון שקל לבעל השליטה לוזון, בתפקידו כיו"ר במשרה מלאה. התגמול, שלו יהיה זכאי לוזון רטרואקטיבית מחודש פברואר 2017 - אז החל לכהן בתפקיד - כולל דמי ניהול חודשיים בסך 100 אלף שקל והחזר הוצאות, בהתאם לנהוג בחברה.

מאז רכש לוזון את השליטה בחברה, הוא הצליח לייצב את מצבה באמצעות כמה מהלכי ייעול וארגון מחדש, לאחר שזו נקלעה להפסדי עתק של מאות מיליוני שקלים עקב בור הפסדים עצום שנחשף בחברה הבת, דורי בנייה. בפברואר האחרון סיים לוזון את כהונתו כמנכ"ל החברה, לאחר שמינה לתפקיד את עו"ד ארז תיק, המלווה את עסקיו כבר שנים רבות.

אירית רחמים ועמוס לוזון / צילום: רפי דלויה
 אירית רחמים ועמוס לוזון / צילום: רפי דלויה
ניר שרצקי וגלית פרבר / צילום: רפי דלויה
 ניר שרצקי וגלית פרבר / צילום: רפי דלויה
הווילה של לוזון בארסוף / צילומים: שלומי יוסף
 הווילה של לוזון בארסוף / צילומים: שלומי יוסף



ארז תיק, דורי סגל / צילומים: איל יצהר, תמר מצפי
 ארז תיק, דורי סגל / צילומים: איל יצהר, תמר מצפי

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
עמוס לוזוןארסוף
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.