מה קרה כשרכב פנאי גרר את מטוס הנוסעים הגדול בעולם?

כדי להדגים את יכולת הגרירה של רכב הפנאי החדש שלהם, החליטו בפורשה להעמיד אותו למבחן מאתגר - גרירת מטוס האיירבס A380 שנחשב למטוס הנוסעים הגדול בעולם היום

שיאים נועדו בכדי שיהיה אפשר לשבור אותם, ובפורשה היה מי שהפנים.

שיא גינס החדש של היצרנית הגרמנית אולי לא אומר מאומה עבורנו הישראלים, אבל באירופה בהחלט יש לו משמעות. ואנו מדברים על יכולת הגרירה של רכבי פנאי, שאמורים לקחת משפחה אירופאית ואת הטריילר הענק שלהם, מצפון גרמניה לדרום ספרד, או להפך.

כדי להוכיח שהם הכי טוב במטלה הזו, החליטו בפורשה לגרור עם רכב הפנאי שלהם איירבס איי 380, שזה, אם המספר הזה לא אומר לכם כלום, רק מטוס הנוסעים הגדול בעולם... פורשה קאיין סטנדרטית לחלוטין הופקדה על המשימה, וכדי להוכיח שמדובר במכונית סטנדרטית לחלוטין, אומרים בפורשה כי קאיין הגיעה לשדה התעופה שארל דה גול, המקום בו נשבר השיא, בנסיעה מלונדון, והם מתכננים לעשות את הדרך חזרה באותו האופן.

לצורך ביצוע המשימה בחרו בפורשה בקאיין דיזל אס בנפח ארבעה ליטר נקודה אחד, אשר מספק לא פחות משלוש מאות שמונים וחמישה כוחות סוס. אלא שזה לא מה שחשוב כאשר גוררים מטען גדול שכזה, כאן המומנט מדבר, ולקאיין יש לא פחות משמונים ושבעה קג"מ. מה שהספיק לגרור את המטוס הענק למרחק של לא פחות, מ... ארבעים ושניים מטרים, שזה יותר מחצי מאורכו של איי שלוש מאות ושמונים, שעומד על שבעים ושלושה מטרים. מאחר שגם היה צריך להחזיר את המטוס בחזרה למקום החניה, החליטו בפורשה כי גם קאיין טורבו אס יכול לעמוד באתגר, והוא אכן משך את המטוס כל הדרך הארוכה חזרה.

הוספה לנושאים שמעניינים אותי
איירבוסמטוסיםפורשהרכב פנאיחדשות הרכב
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל קוד האתי המופיע בדו"ח האמון לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה אוטומטית ולא יפורסמו באתר.